ابهام روز | اشتباهات برانکو مقابل ماشین سازی، قهرمانی را به تعویق انداخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران که می توانست شب گذشته با برتری مقابل ماشین سازی و باتوجه به نتایج سایر تیم ها یک هفته زودتر به پایان، قهرمان لیگ برتر شود با توقف مقابل نماینده تبریز کار را به هفته پایانی کشاند.

در این مسابقه ماشین سازی در دقیقه 12 و با اشتباه عجیب سیدجلال حسینی موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه رادو کند. در ادامه پرسپولیس هرچه زد به در بسته خورد اما در دقایق پایانی مدافع ماشین سازی با خطا روی بودیمیر یک ضربه پنالتی به سرخپوشان داد تا علیپور بعد از 4 هفته بار دیگر برای تیمش گلزنی کند. با تساوی دو تیم و تقسیم امتیازات سپاهان و پدیده در مشهد کار به هفته پایانی کشید اما در پایان این مسابقه انتقاداتی به برانکو مطرح است:

یک. اینکه چرا بعد از یک فصل کامل به یکباره چینش بازیکنان از چهار چهار دو لوزی به سیستم خطی تغییر کرد؟
دو. چرا باوجود اینکه پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه داشت پس از عدم درخشش و نفوذ شایان مصلح به خط حمله، نادری به جای این بازیکن وارد زمین نشد؟
سه. چرا وقتی سیامک نعمتی در زمین پیاده روی می کرد سروش رفیعی زودتر وارد زمین نشد و اینکه در زمانی که علیپور نای دویدن ندارد آیا بهتر نبود امید عالیشاه و یا بازیکن دیگری به خط حمله اضافه شود.

این ها شبهات و سوالاتی است که برانکو می تواند نسبت به آن پاسخ شفافی داشته باشد.

خبرنگار: سپهر خرمی