ابهام روز | اعتراض سپاهانی‌ها به سازمان لیگ بابت اجرای صریح قانون؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و نایب قهرمانی سپاهان، حالا این دو تیم باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان به مصاف هم بروند. حواشی لیگ برتر برای این دو تیم در 2 مسابقه رفت و برگشت آنقدر زیاد بود که این مسابقه را نیز به اوج حساسیت خود رسانده است.

پرسپولیس در هفته سی ام قهرمان لیگ برتر شد و با انگیزه مضاعف قصد دارد بعد از 21 سال طلسم شکنی کند تا تیمی سرانجام بتواند در ایران دوگانه را کسب کند. سپاهان اما با امیرقلعه نویی نمیخواهد فصل فوتبالی را بدون جام به پایان برساند.

سپاهان در این فصل تمام بازیکنان مدنظر قلعه نویی را جذب کرد تا بلکه پس از کسب رتبه چهاردهم این بار به مقام قهرمانی برسد اما قلعه نویی باز هم مغلوب برانکو شد! حالا بهترین فرصت برای زردپوشان اصفهانی است که در ورزشگاه خانگی یعنی نقش جهان به فینال این دوره از رقابت ها صعود کنند. نکته ابهام برانگیز که باعث شده مدیران سپاهان و حتی هواداران استقلال نسبت به آن معترض باشند تخصیص 50 درصد از ورزشگاه به پرسپولیسی ها در ورزشگاه نقش جهان است. طبق آیین نامه مسابقات از زمانی که جام حذفی به صورت تک حذفی برگزار می شود هر دو تیم می توانند نیمی از سکوهای ورزشگاه را در اختیار بگیرند اما سود حاصل از بلیت فروشی به تیم میزبان خواهد رسید. سعید فتاحی در تازه ترین اظهار نظر خود مدعی است که این قانون اصلا من درآوردی نیست و سال های قبل نیز اجرا شده است:« از وقتی جام حذفی به صورت تک بازی انجام می‌شود، این آیین نامه نوشته شده است. حتی آیین نامه سال ۹۶ یکسری اصلاحات داشته و به باشگاه‌ها ابلاغ شده است. برای اولین بار نیست که چنین این اتفاقی می‌افتد و در ۲ سال اخیر این آیین نامه در حال اجراست. در این بازی هم ما سکو‌ها را ۵۰-۵۰ می‌کنیم و اگر پرسپولیسی‌ها نتوانستند بخش خود را پر کنند، اجازه می‌دهیم سپاهانی‌ها ظرفیت بیشتری را داشته باشند. آقای تابش، مدیرعامل سپاهان نامه زده، اما ما آیین نامه را برایشان می‌فرستیم. بازهم تاکید می‌کنم این تصمیم فقط مربوط به این بازی نیست».

خبرنگار: سپهر خرمی