ادعای پیشکسوت استقلال: بازی با اسامی بزرگ برای منحرف کردن افکار عمومی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ آندره آ استراماچونی سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی جدیدترین گزینه هدایت استقلال برای فصل آتی است.

این روزها اعضای هیات مدیره استقلال به دنبال جانشین پرآوازه برای شفر هستند تا به نوعی از رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس در انتخاب سرمربی بزرگ و مشهور عقب نمانند. آندره آ استراماچونی که سابقه هدایت اینترمیلان و اودینزه ایتالیا را در کارنامه دارد شاید در ظاهر گزینه مقبولی برای هدایت آبی های تهران باشد اما در عمل با توجه به ناکامی هایی که این مربی در اینتر و اودینزه داشته ابهام و شک و شبهه نسبت به او بسیار است.

در هر صورت به نظر می رسد کمیته فنی استقلال که به سراغ این گزینه رفته دچار سرگیجه فنی شده است چرا که این مربی لایسنس تمرین دادن را دارد و دارای بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال اروپا نیست و در کارنامه او هیچ افتخاری دیده نمی شود از طرفی اگر بنا به فرصت دادن به این مربی ۴۳ ساله ناموفق باشد، فرهاد مجیدی با همین سن و سال، گزینه به مراتب بهتری از او برای استقلال فصل ۹۸/۹۹ به حساب می آید چرا که او به جای مدرک بدنسازی و تمرین دهنده، مدرک مربیگری معتبر یوفا را در اختیار دارد.

حسین کاظمی بازیکن سابق استقلال بازیکن سابق استقلال طی گفت و گویی با یکی از رسانه های ورزشی مدعی شده است که به زودی مجیدی به عنوان سرمربی این تیم معرفی می شود و مطرح کردن این اسامی بازی با افکار عمومی است:« استقلال آن قدر مشکلات مالی دارد که کارش برای انتخاب سرمربی خارجی سخت باشد. من احساس می‌کنم انتخاب مربی خارجی بیشتر یک مانور است و استقلال در نهایت یک مربی داخلی را انتخاب می‌کند.وقتی استقلال هیچ جامی نیاورده است، نشان می‌دهد که عملکرد خوبی نداشته است. این تیم در سه جبهه رقابت داشت اما چه کرد؟».

خبرنگار: سپهر خرمی