ایرج عرب به زودی عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌شود؛مدیرعاملی شدن در گروعملکرد و تصمیم وزیر

عضویت ایرج عرب، سرپرست کنونی پرسپولیس در هیات مدیره این باشگاه در آینده‌ای نزدیک قطعی است.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بعد از اینکه حمیدرضا گرشاسبیناچار شد به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگی از مدیرعاملی پرسپولیس استعفابدهد،‌تلاش‌های او برای به قدرت رساندن معاون پشتیبانی و اداری خود در باشگاه پرسپولیس با موفقیت همراه شد. او توانست وزیر ورزش را مجاب کند که در مقطع کنونی ایرج عرب را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کند و هفته قبل این اتفاق هم رخ داد.

سابقه سال‌های اخیر نشان می‌دهد که هر وقت مسوولان وزارت ورزش برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سرپرست انتخاب می‌کنند،دوران سرپرستی آنها زیاد طول می کشد و به همین ترتیب الان هم مشخص نیست که عرب تاچه زمانی سرپرست پرسپولیس باقی خواهد ماند.

منتهی پییگری‌های ما نشان می‌دهد که وزیر ورزش به زودی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد. به هر حال محمد رضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی دو عضو هیات مدیره به خاطر بازنشسته بودن از سمت خود استعفا دادند و دو عضو جدید باید جانشین آنها شوند. شنیده می‌شود که در شرایط کنونی یکی از انتخاب‌های اصلی وزیر ورزش برای عضویت در هیات مدیره باشگاه ایرج عرب سرپرست کنونی باشگاه است.

البته اینکه انتخاب نهایی مسعود سلطانی‌فر برای مدیرعاملی پرسپولیس چه کسی خواهد بود بر همه پوشیده است اماعرب هم قطعا یکی از گزینه‌های اصلی در کنار نام‌هایی چون سعادتمند،‌ نبی و درویش خواهد بود. البته مدیرعامل شدن عرب بستگی به عملکرد او در نقل و انتقالات،‌ تسویه حساب با اسپانسر و مدیریت پرسپولیس در دوران سرپرستی دارد. منتهی به نظر می‌رسد که فعلا اصلی‌ترین گزینه برای مدیرعاملی هم شخص ایرج عرب است.