برانکو یا قلعه‌نویی؛ کدام مربی طلسم ناکامی در جام حذفی را می‌شکند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ دو تیم پرسپولیس و سپاهان امشب از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که باتوجه به فینالیست بودن داماش گیلان حداقل روی کاغذ می تواند پیروزش را به مقام قهرمانی برساند.

داماش تیمی از دسته دو لیگ آزادگان است و باتوجه به شرایط موجود بعید بنظر می رسد بتواند از سد یکی از دو تیم پرسپولیس یا سپاهان در دیدار پایانی عبور کند هرچند آسیایی شدن نماینده رشت برای مردم استان گیلان بسیار باارزش و حیاتی است.
پرسپولیس با برانکو تمامی جام های داخلی را طی سال فصل اخیر به دست اورده؛ از لیگ برتر تا قهرمانی در سوپرجام ایران. تنها نکته منفی کارنامه برانکو قهرمانی در جام حذفی است که حالا این فرصت را دارد که برای اولین طی سه فصل اخیر شانسش را در نیمه نهایی ازمایش کند.
امیر قلعه نویی نیز از آخرین قهرمانی اش در جام حذفی 11 سال می گذرد که در فینال توانست همان تیم داماش را در دو دیدار رفت و برگشت از پیش رو بردارد.
سپاهان چندسالی است که دستش از رسیدن به جام کوتاه بوده و نمی خواهد این فرصت را به راحتی از دست دهد.
امشب از ساعت 21 دیدار ال کلاسیکوی ایران آغاز می شود؛ مسابقه ای که 70 هزار تماشاگر را روی سکوهای خود و شاید میلیون ها بیننده را پای گیرنده های تلویزیون خواهد نشاند.

خبرنگار: سپهر خرمی