Home فوتبال برای استقلال گروه مرگ معنا ندارد

برای استقلال گروه مرگ معنا ندارد

مربی سابق استقلال تهران معتقد است برای استقلال گروه مرگ معنایی ندارد و همانگونه که پارسال همه می گفتند استقلال از گروه مرگ صعود نمی‌کند اما خلاف این رخ داد امسال نیز همین گونه خواهد شد.

به گزارش شبکه لحظه:

محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران پیرامون برد این تیم مقابل استقلال خوزستان  گفت: استقلال در این دیدار بازی بسیار خوبی ارائه کرد و می توانست گل های بیشتری بزند، ضمن اینکه آبی پوشان ترکیب خوبی در این بازی داشتتند و بازی بازیکنانی مانند باقری کاملا به چشم آمد. او بازیکن زحمتکشی است که در این بازی نیز مزد زحمات خود را گرفت، در ضمن گرو نیز نسبت بازی های قبل بهتر بازی کرد وفکر می‌کنم انتقادات از او کمتر شده باشد.

مربی سابق استقلال در ادامه پیرامون بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال اگر به همین نحو بازی کند در تهران و مقابل هواداران می ‌تواند سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد، این موضوع به این معنا نیست که صنعت نفت را دست کم بگیریم. تمام تیم ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی انگیزه بالایی دارند اما من معتقدم شاگردان شفر می توانند ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

بخش دیگری از صحبت های ملی پوش ایران در جام جهانی 98 فرانسه درباره گروه استقلال در آسیا بود، وی در این باره گفت: برای استقلال گروه مرگ معنایی ندارد، استقلال در آسیا همواره نماینده خوبی برای فوتبال ایران بوده و اگر ما تیم های دیگر گروه را برای خود بزرگ نکنیم آنها حریف آنقدر سختی هم نیستند، همانگونه که پارسال همه می گفتند تیم از گروه مرگ صعود نمی‌کند اما خلاف این رخ داد امسال نیز همین گونه خواهد شد.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر پیرامون وضعیت این تیم نیز عنوان کرد: متاسفانه ما در بحث امکانات اولیه و دریافت دستمزد بازیکنان دچار مشکلاتی هستیم، میانگین سنی بین 22 سال است و بازیکنان جوانی در اختیار داریم، ایرانجوان یک تیم ریشه دار و قدیمی است و امیدوارم همانگونه که مسئولان شورای شهر قول دادند با کمک آقای هاشم زاده و آقای خدری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات مالی تیم را حل کنیم تا تیم پرهوادار بتواند نتایج بهتری را کسب کند و در ادامه راه موفق باشد.

منبع:خبرگزاری برنا