داوطلبان آماده ایفای نقش خود در جام ملت های آسیا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالی که تنها یک هفته به بزرگ ترین رویداد ورزشی تاریخ آسیا باقی مانده، داوطلبانی از ملیت ها و فرهنگ های گوناگون طی دو روز در شهرهای ابوظبی و العین گرد هم آمدند تا آموزش لازم برای انواع وظایف در جام ملت های آسیا را ببینند.

پنج هزار داوطلب از 13 ملیت از 37 کشور آسیایی برای این هدف برگزیده شدند تا در کارگاه های مربوطه حاضر شوند و مهارت های لازم برای نقش خود در این تورنمنت مهم را کسب کنند. این مهارت ها نحوه خوشامدگویی، مدیریت مکان های ورزشی، تدارکات، مدیریت رسانه ها، میزبانی، بازاریابی و غیره را در بر می گیرد.

عارف حامد العوانی، مدیر کمیته سازماندهی این تورنمنت ضمن تاکید بر اهمیت نقش این داوطلبان اظهار کرد: “وظیفه این افراد ایجاد هیجان و احساسی خوشایند برای تک تک افرادی است که در امارات متحده عربی حضور دارند. داوطلبان قلب و روح تمام رویدادهای ورزشی مهم هستند و جام ملت های آسیا 2019 هم مستثنا نیست. ما به قهرمانانی که به طور خستگی ناپذیر در پشت صحنه می کوشند تا تجربه ای فراموش نشدنی در ذهن افراد خلق کنند مدیونیم.” او خطاب به داوطلبان ادامه داد:

“شما ستون فقرات این تورنمنت هستید و بدون شما رویای دستیابی به موفقیت محقق نمی شود.”

در این گردهم آیی دو روزه سمینارها و جلسات گوناگونی برگزار شد تا داوطلبان با نقش و وظیفه خود آشنا شوند. این افراد که طیف سنی آنان از 84-16 سال است به 41 زبان گوناگون سخن می گویند تا بتوانند به آسانی اطلاعات را در اختیار میهمانان و هواداران از سراسر دنیا قرار دهند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: ای اف سی