دهمین پیروزی پیاپی واریرز در مقابل بوستون رقم خورد


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شنبه شب در رقابتی بین دو تا از داغ ترین تیم های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، گلدن استیت واریرز موفق شد در ورزشگاه تی دی گاردن 111-115 بر میزبان خود بوستون سلتیکس چیره شود.

پیروزی واریرز در مقابل بوستون دهمین برد پیاپی این تیم است و در این فصل طولانی ترین روند پیروزی های متوالی محسوب می شود.

بوستون که پیشتر پنج دیدار آخر خود و همچنین ده دیدار آخر خود در خانه را برده بود، با این باخت روند پیروزی هایش متوقف شد.

کلی تامپسون با دو پرتاب آزاد خود هشتمین تساوی دو تیم در 9 دقیقه پایانی را بر هم زد و واریرز را پیش انداخت اما مارکوس اسمارت با یک پرتاب سه امتیازی دوباره دو تیم را به تساوی 111 رساند. پس از آن که تامپسون، واریرز را پیش انداخت سلتیکس دو پرتاب به دست آورد اما اسمارت و ال هورفورد هر دو پرتاب سه امتیازی را از دست دادند.

دریموند گرین نیز در 8.6 ثانیه پایانی دو پرتاب آزاد برای واریرز را از دست داد تا سلتیکس این امکان را پیدا کند که بازی را به تساوی بکشاند یا حتی ببرد، اما خود او یک ریباند هجومی به دست آورد و استفن کری را صاحب توپ کرد.

کوین دورانت 33 امتیاز و 9 ریباند به دست آورد و کری و تامپسون نیز به ترتیب 24 و 21 امتیاز به امتیازات واریرز افزودند. دی مارکوس کازینز در طول 23 دقیقه ای که در چهارمین بازی خود در این فصل در زمین بود 15 امتیاز و 8 ریباند به دست آورد. بیشترین تعداد ریباند برای واریرز توسط گرین به ثبت رسید. گرین علاوه بر 11 ریباند، 5 امتیاز، 8 پاس گل و 3 توپ ربایی نیز به ثبت رساند.

برای سلتیکس، کایری اروینگ با نمایشی قابل توجه 32 امتیاز و 10 پاس گل به ثمر رساند و دبل دبل کرد. 12 امتیاز از 32 امتیاز اروینگ در اثر 4 پرتاب سه امتیازی به دست آمد. اما اروینگ تنها بازیکنی نبود که موفق به ثبت دبل دبل شد؛ هورفورد نیز با 22 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد . جیسون تیتوم هم 20 امتیاز به امتیازات میزبان افزود.

باخت سلتیکس در این دیدار اولین باخت خانگی این تیم از 21 دسامبر در مقابل میلواکی می باشد. گلدن استیت نیز از زمان دیدار با یوتا جز پیش از کریسمس شکستی متحمل نشده است.

نتایج دیدارهای شنبه شب:

گلدن استیت واریرز 115 – بوستون سلتیکس 111

فیلادلفیا سونتی سیکسرز 110 – دنور ناگتس 126

ایندیانا پیسرز 103 – ممفیس گریزلیز 106

سن آنتونیو اسپرز  126 – نیو اورلینز پلیکانز 114

آتلانتا هاوکس 109 – پورتلند تریل بلیزرز 120

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای