دو بازیکن ایرانی در میان گران ترین بازیکنان جام ملت های آسیا 2019

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حال حاضر در جام ملت های آسیا 2019 بازیکنان ارزشمندی هستند که در اروپا بازی می کنند و قیمت بالایی دارند. پنج تن از این بازیکنان درجه یک بر حسب ارزش پولی آنان معرفی می گردند:

شماره پنج: مت رایان، دروازه بان استرالیا (8 میلیون یورو)

وی بازی های تاثیرگذاری را با تیم برایتون در لیگ برتر انگلستان به نمایش گذاشت و استرالیا برای به دست آوردن جام بسیار بر او متکی است.

شماره چهار: سردار آزمون (9.5 میلیون یورو)

آزمون با بازی های موثر خود در جام جهانی روسیه و همچنین باشگاه روبین کازان به یک ستاره درجه یک و ارزشمند تبدیل شد. قیمت این بازیکن رو به فزونی است و با ارائه بازی های بهتر ارزش او به سادگی بالاتر نیز می رود.

شماره سه: یوشینوری موتو (10 میلیون یورو)

مهاجم ژاپن سومین بازیکن گران جام ملت های آسیاست. او در باشگاه نیوکاسل یونایتد بازی می کند و همیشه در تلاش است در ترکیب تیم رافائل بنیتز قرار گیرد و گل بزند. گل او در مقابل  منچستر یونایتد همواره در ذهن ها می ماند.

شماره دو: علیرضا جهانبخش (18 میلیون یورو)

علیرضا جهانبخش در جام جهانی سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت. او از وقتی که به برایتون پیوسته و در لیگ برتر بازی می کند، ارزشش بسیار بالا رفته است. ایرانی ها برای دستیابی به جام، روی او بسیار حساب می کنند.

شماره یک: سون هیونگ مین (50 میلیون یورو)

سون هیونگ مین در صدر فهرست گران ترین بازیکنان جام ملت های آسیا قرار دارد. او در باشگاه تاتنهام اسپرز بسیار خوش درخشیده و برای تیم ملی جمهوری کره نیز بازی های درخشانی به نمایش گذاشته است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت