ربیعی : اجازه دادیم فولاد بر ما مسلط شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که بازیکنان تیمش به فولاد اجازه تسلط بر توپ و میدان و در نهایت دستیابی به پیروزی را دادند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل فولاد خوزستان که به برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی انجامید، اظهار داشت: اتفاقات چند روز اخیر را به ملت ایران تسلیت می‌گویم. در نیمه نخست مرتکب اشتباهات فردی شدیم و چند توپ را در زمین خودمان از دست دادیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردان گل‌محمدی در 45 دقیقه نخست بیان کرد: فولاد در نیمه اول بهتر از ما بازی کرد و این نیمه متعلق به فولاد بود. ما نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و دو فرصت گلزنی خوب داشتیم که از آن استفاده نکردیم. متأسفانه اجازه دادیم فولاد بر ما مسلط شود و در دقایق پایانی به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه آب و هوای اهواز بر گاندوها تأثیرگذار بود، گفت: این پیروزی را به اعضای تیم فولاد و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم نیز خسته نباشید می‌گویم که تلاش خود را در این شرایط آب و هوایی کردند. این وضعیت جوّی روی بازیکنان ما که اولین بار چنین شرایطی را تجربه می‌کردند، مؤثر بود. با این حال چیزی از ارزش برد فولاد کم نمی‌کند.