سوال روز | آخرین مصائب پرسپولیس؛ رفتن یا ابقای برانکو برای افتخارآفرینی در سال پنجم؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ شاید کمتر هوادار پرسپولیس تصور می کرد که بعد از قهرمانی در جام حذفی مدت زمان خوشحالی و پایکوبی آنها به دو روز هم نکشد!

برانکو سرمربی محبوب ارتش سرخ بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی توسط وکیلش سومین نامه را به باشگاه فرستاد و طی آن 15 روز وقت داد تا طلب یک میلیون یورویی اش را تسویه کنند در غیر این صورت باتوجه به بندی که در قراردادش دارد می تواند آن را یکطرفه فسخ کند و به هر تیمی که تمایل دارد بپیوندد.

روز گذشته ایرج عرب و سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که طلب برانکو جور شده و همچنین پیش‌قرارداد او برای فصل بعد نیز طی یکی دو روز آینده به او پرداخت خواهد شد. از انتشار این خبر یک ساعت نگذشته بود که مصاحبه ای از برانکو روی خروجی سایت ها قرار گرفت که او اعلام کرده حتی در صورت دریافت طلب خود از پرسپولیس در تابستان جدا خواهد شد.

این خبر با واکنش اعضای باشگاه رو به رو شد و بعدا خود برانکو نیز با مصاحبه ای که انجام داد خداحافظی از پرسپولیس را قویا رد کرد.

بازگشت برانکو البته به پرسپولیس همچنان با اما و اگر رو به رو است و باتوجه به اینکه مدیران این تیم به تعهدات خود تا این لحظه عمل نکردند و وفادار نبودند مشخص نیست ایا واقعا طلب سرمربی سرخ ها جور شده است یا باز هم بلوفی است برای منحرف کردن افکار عمومی؟

خبرنگار: سپهر خرمی