صیادمنش سرنوشت متفاوت از ایرانی‌های سوپرلیگ ترکیه خواهد داشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ اللهیار صیادمنش بازیکن 17 ساله ی استقلال بزودی به صورت رسمی با تیم فنرباغچه ترکیه قراردادی 5 ساله به ارزش 2 میلیون دلار به امضا خواهد رساند. باتوجه به اینکه اللهیار تیرماه امسال 18 ساله می شود فعلا نمیتواند به صورت رسمی قراردادی با تیم فنر امضا کند.

یکی از نگرانی‌های فوتبال دوستان سرنوشت بازیکنان ایرانی در لیگ ترکیه است که سرانجام خوبی نداشته است؛ هرچند صیادمنش با انتخاب فنرباغچه نسبت به سایر بازیکنان ایرانی چند قدم جلوتر است به این خاطر که بازیکنانی چون خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، خاکپور و … در دو دهه گذشته به تیم های میانه جدولی سوپرلیگ ترکیه رفتند.

همچنین مهدی طارمی، رامین رضاییان با حضور در آلانیا اسپور، سجاد شهباززاده در آلانیا اسپور و پیام صادقیان در عثمانلی اسپور شرایط بهتری نسبت به ستارگان 98 نداشتند و بعد از مدتی حضور در این تیم ها در واقع «دیپورت» شدند و به لیگ برتر ایران بازگشتند.

در فصلی که به پایان رسید سید مجید حسینی و وحید امیری نیز با عقد قراردادی به ترابوزون اسپور ترکیه پیوستند. حسینی شرایط به مراتب بهتری در این تیم دارد و می توان گفت تنها بازیکن ایرانی در این لیگ است که باشگاه خواهان تمدید قرارداد با او است؛ وحید امیری اما نتوانست خودش را آنطور که باید نشان دهد و باید فصل آتی بار دیگر به لیگ ایران بازگشته و احتمالا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

خبرنگار: سپهر خرمی