مهدوی‌کیا پیشنهاد هدایت تیم امید را رد کرد؛ فدراسیون فوتبال در بن‌بست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال امید ظاهرا به سرنوشت تیم ملی بزرگسالان دچار شده و حالا حالاها باید به دنبال سرمربی جدید بعد از اخراج کرانچار بگردند.

زلاتکو کرانچار که قرارداد نسبتا بالایی با فدراسیون فوتبال داشت به دلیل بحران های ارزی به صورت توافقی از سمت خود برکنار شد و حمید استیلی سخت به دنبال امضای قرارداد با مربی ایرانی است تا از زیر فشار پرداخت ارزی خارج شوند.

جدیدترین گزینه برای هدایت تیم امید «مهدی مهدوی کیا» بود که با پیشنهاد حمید استیلی رو به رو شد اما مهدوی کیا سعی کرد این پیشنهاد را هم قبول نکند تا همچنان به فکر تقویت دانش مربیگری خود در آلمان باشد. مهدوی کیا که به تازگی مدرک A مربیگری یوفا را اخذ کرده پیشنهاد استیلی را مبنی بر هدایت تیم امید رد کرد. مهدی می توانست یکی از بهترین گزینه های این پست باشد چرا که سابقه کار کردن با جوانان و نوجوانان ایرانی را در آکادمی کیا و همینطور تیم هامبورگ دارد اما کار کردن با این فدراسیون که اصولا چیزی به نام برنامه ریزی وجود ندارد برای مهدوی کیا سخت بنظر میرسید.

باید دید در روزهای آتی باتوجه به عقد قرارداد گل محمدی با پدیده و انصراف قلعه نویی از پذیرش مربیگری در تیم امید سرانجام این پروژه به کجا ختم خواهد شد.

خبرنگار: سپهر خرمی