نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019: پیش بازی ایران – ژاپن

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو تیم ایران و ژاپن امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف هم می روند. هر دو تیم در این تورنمنت در دفاع، بازی های تاثیر گذاری به نمایش گذاشته اند اما ایران در حمله هم عملکرد خوبی نشان داده، چیزی که ژاپن در آن چندان قوی عمل نکرده است.

بازگشت یویا اوزاکا برای ژاپن و محرومیت مهدی طارمی برای ایران شاید توازنی در این دیدار برقرار کند؛ بنابراین باید منتظر یک بازی کلاسیک در این دیدار باشیم.

ایران: اگرچه ایران در دیدار یک چهارم نهایی چین را مقتدرانه شکست داد اما کارت زردی که مهدی طارمی در آن دیدار دریافت کرد، او را از حضور در دیدار نیمه نهایی محروم کرد و این برای تیم ایران یک ضربه تلقی می شود. اگر امشب ایران ببرد، طارمی قطعا برای دیدار فینال به تیم باز خواهد گشت. اما در حال حاضر همه منتظرند ببینند کارلوس کیروش کدام بازیکن را به جای او به زمین خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی تیم ایران

ژاپن: همانطور که گفته شد یویا اوزاکا پس از آن که در بازی با ویتنام روی نیمکت نشست، امروز در ترکیب سامورایی های آبی حضور خواهد داشت. بازگشت او پس از بهبود مصدومیت خبر خوشی برای تیم ملی ژاپن است چرا که او در بازی اول تیمش توانست دو گل به ثمر برساند. ریتسو دوان نیز که در دیدار با ویتنام یک گل از روی نقطه پنالتی زد می تواند در دیدار امشب نقشی کلیدی داشته باشد.

ترکیب احتمالی تیم ژاپن

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت