گزارش روز | مجیدی قصد ندارد مربی موقت باشد؛ تغییر قاعده بازی به سبک «فرهاد»!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال تهران پس از برکناری شفر نتایج بدی کسب نکرد اما آسان بودن رقبای این تیم و البته حذف در لیگ قهرمانان باعث شد تا تمجید خاصی از مربی جوان یعنی فرهاد مجیدی نشود.

بعد از برکناری شفر از مربیگری استقلال، اعضای هیات مدیره به جمع بندی رسیدند تا فرهاد مجیدی فقط تا پایان فصل به عنوان سرمربی تیم به فعالیت خود ادامه دهد. کامران منزوی نیز در گفت و گویی با روزنامه شرق اعلام کرده بود به هیچ وجه بحث مربی ایرانی مطرح نیست و برای فصل آتی به طور قطع مربی خارجی برای استقلال انتخاب خواهیم کرد.

حالا پس از پایان فصل، مجیدی در میکسدزون ورزشگاه مصاحبه می کند و خیلی صریح می گوید که این تیم را خواهد ساخت. مصاحبه مجیدی اما با سانسور باشگاه استقلال همراه شد و بخش زیادی از صحبت های سرمربی موقت این تیم در سایت رسمی باشگاه کار نشد!

بنظر می رسد تصمیم مجیدی از همان ابتدا هم مربیگری موقت در این تیم نبوده و قصد داشته تا برای فصل بعد خودش را نشان دهد؛ با بازیکنانی که خودش جذب خواهد کرد اما ظاهرا اعضای هیات مدیره روی تصمیم خود مصمم هستند تا مربی بزرگ خارجی را به این تیم بیاورند.

خبرنگار: سپهر خرمی