گزارش روز | پایان دفاع راست محبوب استقلال بعد از یک دهه موفقیت‌آمیز

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ فردا لیگ برتر در ایستگاه سی ام به پایان می رسد و تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر مشخص خواهد شد. پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت هستند و دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

نکته ناراحت کننده اما برای هواداران استقلال، خداحافظی بازیکن محبوب و محجوب خود از دنیای فوتبال است؛ «خسرو حیدری» فردا شب و در دیدار با سپیدرود برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و دوران پرفروغ 10 ساله ش با پیراهن استقلال به پایان می رسد.

خسرو حیدری با استقلال تهران موفق به کسب دو قهرمانی در لیگ برتر شد که هر دو قهرمانی با مربیگری امیر قلعه نویی به دست امد. یک قهرمانی با پیراهن سپاهان اصفهان نیز از قضا با هدایت قلعه نویی بود. قهرمانی جام حذفی استقلال در سال 96 با مربیگری شفر آخرین عنوان موفقیت آمیز خسرو با پیراهن استقلال بود.

حیدری در سه فصل اخیر با حضور وریا غفوری کمتر به بازی گرفته شد و به دلیل مصدومیت های پیاپی اصولا به عنوان یار جانشین برای تیمش به میدان رفت. در تیم ملی نیز در سال 2010 از بازیکنان ثابت دوران مربیگری علی دایی بود که عدم حضور در جام جهانی 2010 افریقای جنوبی در واقع ترمز حضور حیدری با پیراهن تیم ملی را به عنوان بازیکن ثابت کشید. حیدری در دوران کارلوس کیروش هم به تیم ملی دعوت می شد اما در سال 2016 رامین رضاییان جای او را گرفت و دفاع راست محبوب استقلال دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

خداحافظی خسرو حیدری برگ دیگری از آخرین دوران حضور ستاره های بزرگ استقلال در این تیم است.

خبرنگار: سپهر خرمی