آبکاریان: ضعیف‌ترین قضاوت فصل را در فینال دوم شاهد بودیم/ داوران تمرکز نداشتند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ورژ آبکاریان در مورد اعتراض‌های صورت گرفته به قضاوت داوران در بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: خودم در هر دو مسابقه در سالن بودم و به نظرم ضعیف‌ترین قضاوت این فصل را شاهد بودیم. آن هم به این علت که داوران در همان ابتدای مسابقه تمرکز خود را از دست دادند.

وی در مورد اینکه علت از دست دادن تمرکز چه بود، گفت: اعتراض‌های زیاد کار داوران را سخت کرد. درست همان سوت اول بود که سرمربی نفت اعتراض کرد و همین باعث شد تا آخر مسابقه شاهد حواشی زیادی باشیم.

رئیس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه داوران مشوت زیادی با یکدیگر می‌کنند، گفت: در قوانین جدید این موارد وجود دارد و کار قشنگی است، اما زیادش خوب نیست.

وی در مورد افتادن نور آفتاب داخل زمین و اعتراض آبادانی‌ها گفت: اعتراض آنها درست و داوران ما پس از بررسی مشکل را برطرف کردند و جلوی نور گرفته شد.

آبکاریان با اشاره به شرایط میزبانی گرگانی‌ها گفت: انصافا در این دو بازی میزبانی خوب بود و تمام شرایط مهیا شد. بسکتبال ورزش اول گرگان است و تماشاگران این تیم با تعصب زیادی تیم خود را حمایت می‌کنند. 

بازی‌های سوم و چهارم فینال روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در آبادان برگزار می‌شود. در دو بازی اول هرکدام از تیم‌ها یک برد و یک شکست را تجربه کردند.

منبع: فارس