آشنایی با ستارگان؛ ستاره خاموش یمنی‌ها با 31 سال سن!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یمن یکی از تیم های رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 است و با توجه به جنگی که در این کشور در جریان است به نظر می رسد ضعیف ترین رقیب برای شاگردان کی روش در این رقابت ها باشد.

*یمن ضعیف ترین تیم در جام ملت‌ها

با نگاه به رده بندی یمن در رنکینگ فیفا متوجه می شوید که این تیم در رده 135 جهان و 26 آسیا قرار دارد و باید با صدرنشین قاره کهن بازی کند. جالب است که یمن برای اولین بار در تاریخش فرصت حضور در مرحله گروهی جام ملت های آسیا را پیدا کرده است.

*عدم ثبات در کادر فنی 

یان کوتسیان، سرمربی اهل اسلواکی 2 ماه پیش زمام هدایت این تیم را برعهده گرفت و این نشان دهنده عدم ثبات در کادر فنی تیم ملی یمن است. با نگاه به رزومه سرمربی 60 ساله یمن در سال های 2006تا 2008 هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت.

* ستاره یمن: علاء الصاصی(31 ساله)!

بهترین بازیکن تیم ملی یمن علاء الصاصی 31 ساله است که در 60 بازی ملی برای تیمش 8 گل به ثمر رسانده است که این آمار بسیار ضعیفی است و نشان دهنده سطح بسیار پایین تیم ملی یمن است. این بازیکن باتجربه امسال به تیم السیلیه قطر پیوست. البته به همراه این بازیکن محمد فواد، مدافع الاهلی قطر نیز یکی از مهره های کلیدی یمن است و در این تیم قطری با امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده دو بازیکن ایرانی همبازی است. ابراهیمی باید در اولین بازی جام ملت های آسیا مقابل همبازی باشگاهی خود قرار بگیرد.

یمن با توجه توانایی هایی که دارد و قرار گرفتن در گروه چهارم با تیم های ایران، عراق و ویتنام بهترین نتیجه ای که می تواند متصور باشد قرار گرفتن در رده سوم و  امید برای صعود به مرحله بعد است.

منبع: فارس