آشنایی با چهره‌های تاثیرگذار شهرآورد تهران؛ کاپیتان‌های جذاب دربی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ عصر امروز ( یکشنبه) شهرآورد بزرگ پایتخت در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد. این دربی تفاوت های زیادی نسبت به شهرآوردهای قبلی دارد؛ یک اینکه بعد از مدت‌ها و برای اولین بار دو تیم در همان هفته های ابتدایی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و دوم اینکه چند چهره جدید برای این دربی به میدان خواهند رفت که بررسی خواهیم کرد:

وریا غفوری – احمد نوراللهی

استقلال سال ها با کاپیتانی سیدمهدی رحمتی و یا پژمان منتظری در دربی حاضر می شد اما برای این مسابقه وریا غفوری که این روزها بشدت در فضای مجازی کولاک کرده بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو خواهد بست. وریا سابقه گلزنی در دربی را مقابل پرسپولیس دارد و از قضا گل سه امتیازی به رقیب دیرینه محسوب می شود.

در آن سو احمد نوراللهی نیز باتوجه به غیبت سیدجلال حسینی برای اولین بار در دربی بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست. گفتنی است سرخپوشان فصل گذشته با گل نوراللهی سه امتیاز حساس مقابل استقلال را دشت کردند.

گفتنی است غیبت شیخ دیاباته و سیدجلال حسینی دو بازیکن فیکس استقلال و پرسپولیس روی مسایل فنی هر دو مربی و تغییرات تاکتیکی آنها تاثیر بسزایی گذاشته است و بازیکنان باتجربه در دربی باید سرنوشت آن را رقم بزنند.

خبرنگار: سینا دلاوری