آشوری: جامعه کاراته فهیم است و می‌داند این بار را چه کسی به منزل می‌رساند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته درباره انتخابات این فدراسیون، گفت: زمان انتخابات معلوم شد. من سعی کردم در این مدت برنامه ها طبق تقویم برنامه ها خوب پیش برود. در کاراته وان فرانسه شرکت داشتیم. تیم ملی کاراته فردا(چهارشنبه) برای دومین دوره لیگ جهانی راهی إمارات می شود امیدوارم وضعیت بهتر از فرانسه باشد. تلاش ما این بود که در این سه ماه بتوانم شرایط خوبی را فراهم کنیم، امیدوارم مجمع خوبی برگزار کنیم.

وی درباره حضور فرجی در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، گفت: همان طور که داورزنی گفته بود فرجی تا ٨ اسفند وقت دارد گواهی ارائه دهد. تا این لحظه هنوز چیزی اعلام نکرده است.

آشوری درباره اعزام ورزشکاران با هزینه شخصی به مسابقات، تصریح کرد: در گذشته بخشی از هزینه آلمان را ما دادیم، اما حضور در کاراته وان چین با هزینه خودشان بود که درست نبود. اعتقاد داریم فکر ورزشکار باید آزاد باشد و بتوانند از همه فرصت ها استفاده کنند. دیشب در اردو بودم و با بچه ها صحبت کردم. تمامی ١٩ رویداد را که سهمیه المپیک توزیع می شود، اعزام می کنیم اهمیت کار از ٢٠١٩ شروع می شود که با همکاری وزارت بتوانیم ورزشکاران را اعزام کنیم.

آشوری همچنین درباره گلایه ورزشکاران در اختلاف پاداش با بازیکنان فوتبال، عنوان کرد: قیاسی بوده که نه تنها کاراته بلکه بقیه ورزشکاران دیگر هم داشتند. در حوزه کاری من نیست. به هر حال بچه های کاراته زحمت زیادی می کشند انتطار دارند مورد توجه بیشتری قرار گیرند یا هم سطح فوتبالیست ها به آنها توجه شود که این امر در جامعه ما محقق نشده است. 

اینکه کاراته کا فکر می‌کند که من چه فرقی با فوتبالیست دارم. در مسابقات جهانی ١٨٠ کشور هستند و بچه ها باید ٦-٧ مسابقه شرکت کنند. کار سختی است و انتظار دارند مورد توجه بیشتری فرار گیرند. 

سرپرست کاراته درباره اینکه شنیده شده افرادی که در انتخابات هستند با تایید شما می آیند، گفت: اینطور نیست. جامعه کاراته فهمیم است و آنها می دانند چه کسی می تواند این بار را به منزل برساند. این شائبه هست. الان مسئولیت من این است انتخابات بی طرفانه باشد و کمتر در آن دخالت داشته باشند.

منبع: فارس