آقایی : هنوز قراردادم را تمدید نکرده ام اما اول با سپاهان مذاکره می کنم

مدافع تیم فوتبال سپاهان : امیدوارم حکم استیناف برای بازی پرسپولیسسپاهان عادلانه باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید آقایی ، مدافع تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم که اگر فوتبال نباشد از لحاظ روحی وضعیت نامناسبی پیدا کنم. الان حتی باشگاه‌های بدنسازی هم تعطیل است و دوری از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی باعث افت بدنی بازیکنان شده است.

حکم استیناف برای بازی پرسپولیس – سپاهان

اگر هم قرار باشد که لیگ را ادامه دهند حتما باید به تیم‌ها یک ماه فرصت بدهند تا بدنسازی کنند. هنوز 9 مسابقه دیگر باقی مانده و البته استیناف در خصوص بازی ما و تیم فوتبال پرسپولیس هم حکم نداده است. برگزاری این بازی قطعا لیگ را جذاب‌تر خواهد کرد و حتی این دیدار برای استقلال و تراکتور هم مهم است.

نمی‌خواهم دروغ بگویم یا خودشیرینی کنم و قراردادم با سپاهان هم رو به اتمام است ولی این را بگویم که سپاهان قصد داشت با پرسپولیس روبرو شود اما اتفاقاتی که در هتل رخ داد باعث شد تا دیر به ورزشگاه برسیم. اگر این دیدار برگزار می‌شد خیلی بهتر بود و امیدوارم در نهایت کمیته استیناف یک حکم عادلانه بدهد.

خودشیرینی نمی کنم

اگر این مسابقه برگزار شود و ما پرسپولیس را ببریم، اختلاف امتیاز به 7 می‌رسد ضمن اینکه دیگر تیم‌ها هم چشم به این بازی دارند و به آنها هم ظلم نمی‌شود. ما واقعا قصد داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و حالا هم امیدوارم این دیدار برگزار شود.

برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس لیگ را جذاب‌تر می‌کند/ تمدید نکردم اما اول با تیم خودم مذاکره می‌کنم

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: