آلومینیوم سازان در روز توقف صدر نشینان به صدر نزدیک شدند

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان مصاف تیم های آلومینیوم اراک و سرخ پوشان پاکدشت تهران در استادیوم پانزده هزار نفری امام خمینی اراک بود.

این دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که شاگردان محمود فکری در تیم آلومینیوم سازی اراک طی دو هفته گذشته متحمل یک شکست و یک تساوی شده بودند و چشم امید به پیروزی این بازی خانگی داشتند.

از طرفی بازیکنان تیم سرخ پوشان با هدایت علی نیکبخت از دوبازی هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کردند و در میانه جدول رده بندی تکیه زدند.

آلومینیوم سازان در همان ابتدای بازی نشان از یک تیم هجومی و سرعتی را میدادند و با پاس ها و سانترهای از جناحین موقیتهای را بر روی دروازه حریف تدارک میدیدند تا اینکه در وقت های اضافه نیمه نخست +45 توسط سعید خردمند به گل رسیدند و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم حملات دامنه دار آلومینیوم سازان ادامه پیدا کرد و موقعیت ها یکی پس از دیگری برای اراکیا از دست میرفت.

در آن سوی میدان شاگردان علی نیکبخت درتیم سرخ پوشان که در آستانه شکست خارج از خانه بودند حملات نصفه و نیمه ایی را بر روی دروازه حریف انجام دادند اما موفق به گشودن دروازه حریف نشدند تا اینکه برروی غفلت مدافعان این تیم عباس یحیی بیگی در دقیقه 80 موفق شد دروازه سرخ پوشان را باز کند و گل دوم را برای اراکیا به ثمر برساند و درنهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

قضاوت این دیدار برعهده حمید حاج ملک،حامد تازه پور ،رضا احمدی و مهدی اجاقی بود.

?اسامی بازیکنان آلومینیوم اراک?

سجاد منش بیرانوند(1)
سیدمهدی حسینی(6)
علی گودرزی(5)
امیرحسین رنگرزجدی(2)
رامتین سلیمان زاده(4)
سعیدخردمند(17)
سیدمیثم آقایی(10)
محمود قایدرحمتی(8)
محمدعلی نژاد(13)
میثم مجیدی(20)
سیدپیمان میری(11)

?اسامی بازیکنان سرخپوشان پاکدشت?

علی محسن زاده(1)
سینا اسدبیگی(25)
حجت اسلامی(77)حمیدکاظمی(88)
صادق رضانیا(37)
امیرحسین فشنگ چی(10)
وحیدهمراز(2)
امیرمحمدپناهی(7)
سیدمحمد حسینی(5)
سجاد دانای باغکی(33)
سپهرروزی طلب(72)