آماربازی | سایپا دومین تیم ضعیف خارج از خانه!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ شاگردان علی دایی فصل را خیلی خوب آغاز کردند و دو هفته در بین چهار تیم بالای جدول نیز قرار داشتند اما به مرور با کسب نتایج نه چندان خوب از شرایط آرمانی فاصله گرفتند . با این حال اما همچنان از تیم های نیمه بالای جدول محسوب می شوند  اما نتایج سینوسی این تیم در خانه و خارج از خانه باعث شد تا این تیم دیگر از مدعیان قهرمانی حساب نشود.

تیم فوتبال سایپا نیم فصل نخست را با ۴ پیروزی، ۵ مساوی، ۶ شکست، ۱۳ گل زده، ۱۷ گل خورده، ۱۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه هشتم به پایان رساند. گرچه نارنجی پوشان در پایان نیم فصل نخست در نیمه بالای جدول جای گرفتند، اما آنها عمده امتیازاتشان را از دیدارهای خانگی کسب کرده اند.

سایپا در حالی ۱۵ بازی نیم فصل نخست را به پایان رساند که در دیدارهای خارج از خانه عملکردی بسیار ضعیف داشت. شاگردان علی دایی ۷ بار خارج از خانه به میدان رفتند که در ۵ بازی از این ۷ بازی شکست خوردند. 

فقط استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه ضعیف تر از سایپا عمل کرده است تا سایپا دومین تیم ضعیف در دیدارهای خارج از خانه این فصل باشد. تنها پیروزی خارج از خانه سایپا در هفته ششم و برابر فولاد خوزستان به دست آمد.