آنتوان گریزمان: با بهترین وضعیتمان فاصله داریم اما رفته رفته همه‌چیز بهتر می‌شود

شب گذشته (سه‌شنبه) بارسلونا در چارچوب هفته ششم لالیگا با نتیجه 2-1 ویارئال را شکست داد. آنتوان گریزمان در دقیقه شش گل اول تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ پیروزی در این دیدار سبب نشد تا بارسلونا ضعف‌های خود را نبیند. آبی و اناری‌ها در نیمه دوم به سختی موفق به حفظ نتیجه نیمه اول (2-0) شدند. همین موضوع سبب شد تا گریزمان در مصاحبه بعد از بازی قول بهتر شدن شرایط را بدهد:

“ما با بهترین وضعیتمان فاصله داریم اما بازی به بازی همه چیز بهتر می‌شود. باید سخت کار کنیم. بازیکنان جدیدی این فصل به باشگاه اضافه شدند. تلاش می‌کنیم که بهترینمان را چه در تیم و چه در زمین بازی انجام دهیم.

آنتوان گریزمان در تابستان 2019 از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. او در هفت بازی سه گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده است. با این وجود عملکردش باعث شده تا از تفاوت‌های بارسلونا با اتلتیکومادرید بگوید:

“اینجا اتلتیکو نیست، شرایط فرق دارد. عملکرد من بد نبوده، درست است؟ سه گل زدم و می‌توانم بهتر نیز کار کنم. اما باید به تلاشم ادامه دهم.

همچنین سرمربی تیم، ارنستو والورده درخصوص گریزمان گفت:

“او به سختی تلاش می‌کند. در بازی مشارکت کامل دارد و می‌بینیم که کارش را خوب انجام می‌دهد. هر روز بیشتر با تیم وفق پیدا می‌کند.

خبرنگار: سامان خدایی