آنتوان گریزمان: مسی کم حرف است و ارتباط با او دشوار؛ ما در مسیر درستی هستیم

در آستانه دیدار هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، ستاره فرانسوی بارسلونا پیرامون روابطش با مسی و وضعیت تیم صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ از یک‌سو نتایج ضعیف و از سوی دیگر روابط بین بازیکنان در باشگاه بارسلونا، به تیترهای اصلی پیرامون این باشگاه تبدیل شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین آن‌ها از زمان پیوستن گریزمان به تیم، روابط او با مسی بوده است.

منابع زیادی ادعا کردند که مسی خواهان جذب گریزمان نبوده و این دو بازیکن روابط خوبی با هم ندارند.

گریزمان اما ارتباط با مسی را سخت اما در مسیر درست می‌بیند:

“او آدمی نیست که زیاد صحبت کند و البته من هم اینطور نیستم. این شرایط را دشوار می‌کند. من به او مقداری نوشیدنی دادم و فکر می‌کنم ما در مسیر درستی قرار داریم. اما او مدت زیادی مصدوم بود و همین موضوع برقراری ارتباط و بهبود آن را دشوار کرد. ما آدم‌های خوبی هستیم و من اینجا هستم تا به هرکسی در تیم کمک کنم.”

بارسلونا در بازی اول لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتموند نتوانست گلزنی کند. تیم و آنتوان گریزمان، چندان موفق به ایجاد موقعیت جدی روی دروازه حریف نشدند. آن‌ها در بازی دوم امشب میزبان اینتر میلان خواهند بود. گریزمان درخصوص ضعف در ایجاد موقعیت و عدم گلزنی خود گفت:

“من فقط دو ماه در این باشگاه بودم. هنوز به بازی در اینجا و نقش‌ها و حرکات هم‌تیمی‌هایم عادت نکردم؛ در حال وفق دادن بازی خود با مسی، سوارز و دمبله هستم. این موضوع متقابل است، آن‌ها هم بازی خودشان را با من تنظیم می‌کنند.”

بارسلونا اکنون در رتبه چهارم جدول لالیگا قرار دارد. آن‌ها در 7 هفته، 8 امتیاز از دست داده‌اند. دو شکست و یک تساوی برای بارسلونا در 7 هفته ابتدایی غیرمعمول است. با این حال ستاره فرانسوی معتقد است که تیمش مشکل جدی ندارد:

“من اطمینان دارم که ما به عنوان یک تیم در مسیر درستی قرار داریم.”

خبرنگار: سامان خدایی