آنتونیو کونته: اعتقاد به پایان دادن قهرمانی‌های یوونتوس هزینه ندارد!

سرمربی نراتزوری معتقد است که تیمش برای خاتمه به سلطه یوونتوس باید سرنوشتش را در اختیار بگیرد و بجنگد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ باشگاه اینترمیلان پس از شش هفته پیروزی و صدرنشینی در جدول سری آ، سرانجام در بازی هفته هفتم مقابل یوونتوس شکست خورد تا با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم جدول جای بگیرد. روزنامه کوریره دلو اسپورت در گفتگویی با آنتونیو کونته، درخصوص امکان قهرمانی تیمی به جز یوونتوس در فصل جاری لیگ و همچنین توان اینتر برای به چالش کشیدن مدافع عنوان قهرمانی صحبت کرده است:

“روند قهرمانی یوونتوس ادامه خواهد داشت یا ما می‌توانیم آن را خاتمه دهیم؟ فکر می‌کنم برای هواداران اینتر یا ناپولی اعتقاد به اینکه می‌توانند این روند را پایان دهند هزینه‌ای نداشته باشد. در عین حال باید واقع‌بین باشیم و بر آنچه انتظارمان را می‌کشد تمرکز کنیم.”

کونته درباره بازی حساس و تعیین کننده هفته هفتم مقابل یوونتوس گفت:

“از ابتدا گفتم که منتظر بازی با یوونتوس نبودم. همچنین گفتم که یوونتوس برترین تیم لیگ است و همینطور ناپولی یک تیم عالی است. هر دو تیم بیش از سایر تیم ها پیشرفت کرده‌اند و دستاوردهای بیشتری نیز داشته‌اند. اینتر هم جزو تیم‌های برتر است.”

سرمربی اینتر اختلاف کیفی میان تیمش و یووه را تایید کرد:

“اختلاف وجود دارد و دشوار است که آن را منکر شویم. از نقطه نظر خودمان باید با سختکوشی، آمادگی، اعتماد و نظم، این اختلاف را کاهش دهیم. این مسئله زمان‌بر خواهد بود اما در نهایت باعث می‌شود که ما رقابت کنیم تا رضایت هوادارانمان را به دست آوریم.”

کونته در پایان سرنوشت قهرمانی تیمش را در دستان خود دانست:

“باید شجاع بود و دید مناسبی از زمان کنونی داشت تا بشود آینده را درک کرد. در اینتر فقط یک فعل باید وجود داشته باشد: سخت کار کردن برای پیشرفت و به چالش کشیدن. ما نباید خودمان را محدود کنیم. همچنین باید واقع‌بین باشیم و بفهمیم که تفاوت ما و دیگران در چیست. باید آگاه باشیم و برای تغییر سرنوشت خودمان مبارزه کنیم.”

خبرنگار: سامان خدایی