آنتونیو کونته: لیگ قهرمانان اروپا؟ قبلا آن را برده‌ام؛ می‌خواهیم باعث افتخار هوادارنمان شویم

سرمربی باشگاه اینترمیلان می‌گوید که هم با حس فتح لیگ قهرمانان اروپا و هم با حس از دست دادن آن کاملا آشناست؛ چرا که هر دو را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ اینترمیلان در چارچوب اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21:25 فردا (سه‌شنبه) میزبان اسلاویاپراگ خواهد بود. نراتزوری با پیروزی در سه بازی آغازین فصل در سری آ، امید زیادی به ادامه این روند در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و صحبت‌هایی امیدبخش برای آبی و مشکی‌ها داشت:

لیگ قهرمانان اروپا؟ قبلا آن را برده‌ام! من چهار فینال را بازی کردم و در سه تای آن شکست خوردم، پس هر دو حس را می‌شناسم. می‌دانم که بردنش چقدر سخت و شکست در فینال چقدر دردآور است. من نمی‌خواهم درباره شانس صحبت کنم اما این رقابتی است که به آن وابسته است. گل شدن یا نشدن یک توپ می‌تواند تمام فصل را تغییر دهد.

اشاره کونته به بردن لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1995/96 به عنوان بازیکن یوونتوس است.

می‌خواهیم با بازی خود باعث افتخار هوادارنمان شویم. به آن‌ها شور و اشتیاق بدهیم و فوتبالی بازی کنیم که با آن آشنا باشند. هدف‌گذاری دشوار است، باید ببینیم در طول فصل چه پیش خواهد آمد. نکته مهم این است که حسرت چیزی را نخوریم و در هر بازی صددرصد توان خود را بگذاریم.

من یک فرد واقع‌بین هستم. بله فصل را خوب شروع کردیم اما مشکلاتی وجود دارند که می‌توانند بر مسیر ما سبز شوند. ما تیمی هستیم که تنها یک بازیکنمان قبلا موفق به فتح جام شده است، دیگو گودین. بنابراین همه ما باید آنچه برای رسیدن به هدف لازم است را درک و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

خبرنگار: سامان خدایی