آنچلوتی: تحمل کردن قدرت ما برای حریفان سخت است

سرمربی رئال مادرید بعد از پنجمین پیروزی پیاپی در لالیگا به ستایش از عملکرد شاگردانش به ویژه خوسلو پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۱۵ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در ۵ بازی‌ای که به میدان‌ رفته‌ایم در سه بازی گل اول را دریافت کردیم اما به بازی برگشتیم و این نشان خوبی است. با این حال باید این مشکل را برطرف کنیم و اجازه ندهیم که دروازه ما باز شود.

او ادامه داد: برابر حریفی بازی کردیم که فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار داده بود. ما در این بازی انضباط تاکتیکی داشتیم و این کار را برای حریف سخت کرد. ما قدرتی داریم که تحمل آن برای حریفان سخت است.

آنچلوتی درباره والورده و خوسلو گفت: والورده بازیکن بسیار مهمی برای ماست. ما بازیکنان بسیار خوبی در این پست داریم. والورده، خوسلو، مودریچ و رودریگو؛ همه این بازیکنان قدرت گلزنی بالایی دارند. خوسلو هم بازیکن بسیار باکیفیت و خوبی است. بازیکنی دیگر با توانایی‌های او نداریم و باید بگویم که این بازیکن در کارهای هجومی می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان گفت: دریافت گل‌های زود هنگام مشکلی است که باید آن را در بازی‌های بعدی برطرف‌ کنیم. ما در کارهای هجومی بسیار خوب هستیم و گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم اصلا تصادفی نیستند. بسیار خوشحالم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

انتهای پیام