آهنگ ویژه جام ملت‌های آسیا لنگ ۱۰۰ میلیون تومان پول! علی زند وکیلی خواننده جدید تیم ملی می شود؟

اگر مشكلات مالي فدراسيون فوتبال حل و با يك حامي مالي قرارداد امضا شود، آن وقت همه چيز آماده است تا علي زند وكيلي خواننده مطرح كشور، سرود جديد تيم ملي براي جام ملت هاي آسيا را بخواند.
به گزارش خبرنگار ورزشي شبکه لحظه، مديران فدراسيون فوتبال از چند ماه قبل برنامه ريزي گسترده‌ای برای ساخت آهنگ جدید برای تیم ملی داشته و در این رابطه بعد از نوشته شدن شعر و متن موسیقایی ترانه، مذاکراتی هم با بنیاد رودکی در این زمینه انجام دادند.
به هر حال بعد از تجربه نه چندان موفق ساخت آهنگ با بنیاد رودکی برای جام جهانی که کار خوانده شده توسط سالار عقیلی آن طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال عموم مردم قرار نگرفت، مدیران فرهنگی فدراسیون که به نظر نی‌رسد خیلی از کار قبلی خود راضی بودند باز هم تصمیم گرفتند بت همکاری بنیاد رودکی آهنگ برای جام ملت‌های آسیا بسازند و این بنیاد هم آمادگی خود برای همکاری مجدد و حضور ارکستر سمفونیک ملی در این همکاری اعلام کرد
در همین زمینه در جریان مذاکرات صورت گرفته گزینه‌های مختلف برای خواندن آهنگ در شرایطی مورد بررسی قرار گرفتند که از همان ابتدا قرار گذاشته شد نام گزینه‌های پیشنهادی رسانه‌ای نشود تا نه تنهت جنجال‌های مشابه ساخت آهنگ جام جهانی تکرار نشود، بلکه خوانندگان قیمت پیشنهادی خود را بالا نبرند.
در نهایت اما مدیران فرهنگی فدراسیون فوتبال علی زند وکیلی را برای خواندن این آهنگ پیشنهاد دادند و منابع خبری اطلاع دادند که مذاکراتی هم در این زمینه انجام شد و پس از چانه زنی بسیار برای گرفتن تخفیف در دستمزد، همه چیز برای نهایی شدن کار آماده شد. منتهی در این مرحله هزینه هنگفت ساخت و اجرای آهنگ با ارکستر سمفونیک و خواندن آن توسط علی زند وکیلی نیازمند حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد بود.
بعد از تجربه نه چندان موفق ساخت آهنگ با بنیاد رودکی برای جام جهانی که کار خوانده شده توسط سالار عقیلی آن طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال عموم مردم قرار نگرفت، مدیران فرهنگی فدراسیون که به نظر می‌رسد بر خلاف مردم خیلی از کار قبلی خود راضی بودند باز هم تصمیم گرفتند با همکاری بنیاد رودکی آهنگ برای جام ملت‌های آسیا بسازند و این بنیاد هم آمادگی خود برای همکاری مجدد و حضور ارکستر سمفونیک ملی در این همکاری اعلام کرد.
البته فدراسیون از همان اول هیچ بنایی نداشت برای ساخت آهنگ ریخت و پاش مالی داشته باشد. به هر صورت برای آهنگ مخصوص جام جهانی  یک ریال هزینه نشد و صفر تا صد هزینه ساخت آهنگ و اجرا و خواندن آن با همکاری سالار عقیلی و ارکستر سمفونیک در تهران و روسیه را هاکوپیان تقبل کرد.
حالا ولی مشکل بزرگ اینجاست که فدراسیون هنوز برای جام ملت‌های آسیا حامی مالی ندارد و خود این مجموعه هم به قدری با بحران مالی رو به روست که توانایی پرداخت چنین هزینه سنگینی برای ساخت آهنگ وجود ندارد. به این ترتیب تنها با پیدا شدن حامی مالی این کار امکان دارد توسط زند وکیلی خوانده شود.
در این مدت البته مذاکراتی هم با گروه پاپ و سنتی ماهور برای خواندن آهنگ انجام شده و حتی کار ابتدایی ساخته شده به خاطر ریتم کند مورد پسند فدراسیونی‌ها قرار نگرفته است.
هم چنین بد نیست بدانید آهنگی ویژه با سبک بیت باکس ایرانی که بدون استفاده از ابزار آلات موسیقی اجرا می‌شود در تدارک ساخته شدن است که بخشی از آن به تشویق اختصاصی تیم ملی برای همیشه تبدیل خواهد شد
البته اجرایی شدن تمام این برنامه‌ریزی‌ها نیازمند تامین بودجه است. به ویژه اینکه بخاطر مخالفت امارات امکان اجرای کنسرت در جام ملت‌ها نیز میشر نیست و کار فقط در ایران اجرا خواهد شد. البته اگر پول برسد!
مسوولان فدراسیون هم به دلیل همین بحران مالی هیچ کدام از جزییاتی را که در این گزارش به آن اشاره شد تا کنون رسانه ای نکرده اند.