آگزبورگ 2-3 بایرن مونیخ؛ صدای نفس‌های بایرن، پشت گوش دورتموند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، هفته بیست و دوم بوندس لیگا با انجام یک بازی در شب گذشته (جمعه) آغاز شد که طی آن بایرن مونیخ موفق به کسب پیروزی در دربی باواریا و کاهش موقت اختلاف با صدر جدول شد.

مشخصات بازی

زمان: ساعت 23:00 جمعه 26 بهمن 97 (15 فوریه 2019)

محل برگزاری: آگزبورگ آرنا

داور: بیبی یانا اشتاین هاوس

گزارش بازی

نیمه اول

در کمال تعجب اولین اتفاق بازی بعد از سوت آغاز گل آگزبورگ بود. میزبان طی اولین حمله خود در ثانیه 15 به گل رسید. فیلیپ مکس با نفوذ از سمت چپ خط هجومی آگزبورگ و یک پاس به داخل محوطه باعث شد تا لئون گورتسکا به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

تنها دو دقیقه بعد بایرن با پاسی که کومان برای گنبری ساخته و پرداخته کرد فرصت جبران داشت اما وینگر جوان بایرن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

بایرن حملاتش را ادامه تا به گل رسید. دقیقه 17 ارسال عالی کیمیش را کینگزلی کومان با یک بغل پا تبدیل به گل کرد.

حمله بعدی باز هم با فیلیپ مکس تبدیل به گل شد. نفوذ او و یک کات بک دیگر به داخل محوطه با دخالت گریگوریتش به دی جونگ وون رسید. بازیکن کره‌ای توپ را به طاق دروازه مانوئل نویر فرستاد.

بایرن برای جبران نتیجه سراپا حمله بود. ضربه سر لواندوفسکی در دقیقه 34 به تیرک دروازه برخورد کرد. موقعیت‌ها یکی پس از دیگری به هدر می‌رفت. تا اینکه سه دقیقه وقت تلف شده در نیمه اول به میهمان کمک کرد تا بار دیگر به گل برسد.

بار دیگر هجوم بایرن از سمت راست برای این تیم گل در پی داشت. گنبری در عرض زد و توپ را پشت محوطه جریمه به لواندوفسکی رساند، مهاجم لهستانی توپ را گم کرد تا گورتسکا از راه برسد و با یک پاس کومان را در داخل محوطه صاحب توپ کند. کومان نیز به مانند گل اول توپ را از میان پاهای دروازه‌بان تبدیل به گل کرد.

نیمه دوم

در نیمه دوم نیز بایرنی‌ها زمان زیادی برای رسیدن به گل منتظر نماندند. دقیقه 53 کومان، آلابا را در داخل محوطه صاحب توپ کرد، آلابا نیز با یک شوت محکم از زاویه بسته، توپ را به سمت مخالف دروازه کوبل فرستاد.

در ادامه بایرن چند فرصت دیگر برای گلزنی داشت. اما آگزبورگ به جز همان دو گل، دیگر نتوانست ضربه‌ای در چارچوب دروازه نویر داشته باشد.

اتفاق بد برای بایرن مصدومیت کومان در این بازی بود.

در پایان 90 دقیقه بازی با برتری 2-3 بایرن مونیخ به پایان رسید. با این نتیجه اختلاف با دورتموند صدرنشین حداقل تا دوشنبه شب به 2 امتیاز کاهش پیدا کرد. زنگ خطر برای بروسیا دورتموند!

ترکیب و آمار دو تیم

دیگر بازی‌های بوندس لیگا

هفته بیست و دوم لیگ آلمان امروز (شنبه) با انجام پنج بازی پیگیری می‌شود.

ساعت 18:00
شالکه – فرایبورگ
هوفنهایم – هانوفر
اشتوتگارت – لایپزیش
وولفسبورگ – ماینتس
ساعت 21:00
هرتابرلین – وردربرمن