ابراهیمی و نوزدزه به بازی با تراکتورسازی نمی‌رسند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم سپیدرود عصر فردا و از ساعت ۱۷ در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ سپیدرود درخصوص وضعیت مصدومان این تیم پیش از بازی فردا به خبرنگار فارس گفت: خداراشکر حسین ابراهیمی با پشت سر گذاشتن مصدومیت کشاله خود چند روزی است که تمرینات تقویتی و اختصاصی خود را در زمین چمن از سر گرفته و با توجه به شرایط، وی بعد از بازی با تراکتورسازی به تمرینات گروهی ملحق خواهد شد.

فیروزی در خصوص وضعیت لوکا نوزادزه اظهارداشت: لوکا در تمرینات تیم بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن دچار پارگی در عضله کشاله ران خود شد که با توجه به معاینات صورت گرفته و تصویربرداری از محل آسیب، خوشبختانه شدت آسیب‌دیدگی جزئی می‌باشد و نیازمند یک هفته درمان فیزیوتراپی جهت بازگشت به تمرینات است. تمام تلاش تیم پزشکی جهت رساندن او به بازی با پارس جنوبی خواهد بود.

وی در مورد وضعیت دیگر مصدومان سپیدرود گفت: کوروش ملکی در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد که بلافاصله جهت تصویربرداری اعزام گردید و هم‌اکنون منتظر نظر قطعی متخصصین در مورد میزان مصدومیت ملکی هستیم.

ضمن اینکه علیزاده هم دچار مصدومیتی در ناحیه همسترینگ پای خود بود که خوشبختانه با چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات تیم بازگشته و مشکل خاصی ندارد.

فیروزی در پایان اظهار داشت: مصدومیت‌های جزئی زیادی بین بازیکنان تیم ما به خاطر تمرینات و بازی روی چمن مصنوعی سردار جنگل وجود دارد که هم عمر مفید فوتبالی بازیکنان و هم کیفیت فنی آنها را کاهش می‌دهد. به طور مثال تمرین چند جلسه‌ای تیم استقلال تهران قبل از دربی روی چمن مصنوعی باعث آسیب‌دیدگی چند نفر از بازیکنانشان شد که نشان از فشار مضاعف تمرین در چنین زمین‌هایی است. با این حال تمام تلاش ما از ابتدای فصل بر روی ریکاوری مناسب و جلوگیری از آسیب‌ها بوده است هرچند که تمرین روی چنین زمین‌هایی ریسک آسیب‌پذیری بازیکنان را چند برابر می‌کند.

منبع: فارس