ابهامات زیاد مالی در باشگاه پرسپولیس؛ آسیا به دلار پرداخت کرد و به ریال دریافت شد!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، این تیم موفق شد بعد از 21 سال طلسم قهرمانی یک تیم در دو تورنمنت لیگ برتر و جام حذفی را بشکند. هواداران این تیم اما تصور نمی کردند که بعد از این همه اتفاق خوب فرصت شادی کردن از آن ها گرفته خواهد شد و باید به فکر ابقای مربی قهرمان خود باشند.

در همین میان صبح امروز هواداران این تیم همزمان با نشست خبری ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس دست به تجمعی 400 تا 500 نفره زدند تا از ابقای برانکو سرمربی تیمشان حمایت کنند. دورتر از وزارت ورزش در ورزشگاه شهید کاظمی، ایرج عرب نشست خبری با حضور خبرنگاران برگزار کرد تا درخصوص ابهامات مالی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد اما ظاهرا نه تنها این ابهام برطرف نشد بلکه شبهات بسیاری بیشتر شد.

عرب درخصوص دریافتی باشگاه بابت نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:« مبلغ 100 هزار دلار از پاداش را برای خیریه برداشت، 180 هزار دلار را برای برگزاری مسابقه فینال کسر کرد و همچنین حدود 75 هزار دلار هم برای تخلف و جرائم تماشاگران کسر شد و مابقی پاداش نایب قهرمانی به صورت ریال به باشگاه پرداخت شد. ضمن اینکه ما یک شرکت دولتی هستیم و لذا واریز به خزانه انجام شده و حدود 19 میلیارد تومان به حساب باشگاه آمد که از این مقدار حدود هشت میلیارد تومان به‌عنوان پاداش آسیایی بر اساس مصوبه هیئت مدیره قبل به بازیکنان و کادرفنی و بر اساس نظر کادرفنی و کاپیتان تیم توزیع شد». ابهام اصلی اینجا است که مبلغ پاداش آسیایی به صورت دلار بوده اما چرا به صورت ریال به باشگاه چرداخت شده است؟ و اینکه بعد از پرداخت 8 میلیارد از 19 میلیارد ممکن، 11 میلیارد باقی مانده کجا است؟ چرا وقتی به قول ایرج عرب 19 میلیارد به باشگاه رسید همان زمان بخشی از قرارداد برانکو پرداخت نشد؟

ابهامات بسیاری که با برگزاری نشست خبری عرب بیش از پیش شد.

خبرنگار: سپهر خرمی