اتفاق عجیب برای والیبال روسیه با اشتباه FIVB

تیم ملی والیبال روسیه بدون اینکه در مسابقات لیگ ملت‌های 2023 حضور داشته باشد در پایان هفته اول این مسابقه 3 پله صعود کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 به پایان رسید و تیم‌های حاضر در این مسابقات بر اساس برد و باخت‌هایی که داشتند جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی را پیدا کردند.

نکته جالب توجه و عجیب این بود که FIVB هنوز نتوانسته درمورد شرایط تیم ملی والیبال روسیه تصمیم‌گیری کند. فدراسیون جهانی با وجود حذف روسیه از مسابقات همچنان این تیم را در جدول امتیازبندی حفظ کرده است.

به این ترتیب با توجه به شکست‌های ایتالیا و فرانسه که با ترکیب دوم در هفته اول حضور داشتند و امتیازهایی که از دست دادند، روسیه از رده پنجم به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. این صعود بدون حضور در مسابقات موجب اعتراض برخی تیم‌های بالای جدول شده است که باید دید فدراسیون جهانی والیبال چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت؟

تیم ملی والیبال ایران که در رده دهم جدول رده‌بندی فدراسیون جهانی حضور داشت با کسب یک پیروزی و قبول 3 شکست مقابل حریفانش در هفته اول لیگ ملت‌های 2023 به رده یازدهم سقوط کرد.

انتهای پیام/