اتهام تبانی به سپاهان و دروازه بان پیکان

اخباری در فضای مجازی به شایعه تبانی سپاهانی ها با دروازه بان تیم پیکان دامن زدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ یکی از دروازه‌بانانی که در پایان هفته بیست‌ونهم متهم به شرط‌بندی در فوتبال شده است، محسن فروزان دروازه‌بان تیم گل گهر است. او در مصاف با پرسپولیس ۴ بار دروازه‌اش باز شد. او پیش‌تر و زمانی که در تراکتور بازی می‌کرد، در بازی با سپیدرود، متهم به شرط‌بندی در فوتبال شد؛ اتهامی که از سوی باشگاه به او زده شد و منجر به این شد که چند صباحی بیرون از گود بماند. این بار اما باشگاه گل گهر واکنشی به این خبر نشان نداد.

دیگر دروازه‌بانی که متهم به شرکت در شرط‌بندی فوتبال شده رشید مظاهری دروازه‌بان تیم پیکان است. دروازه‌بانی که در بازی با سپاهان ۵ بار دروازه‌اش باز شد.

رضا رهقی، مدیر تیم پیکان در واکنش به این اتهام گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و کذب محض است. مظاهری در این نیم فصل نهایت تلاش خود را برای پیکان به‌کار گرفته و به هیچ بازیکنی نمی‌توان چنین اتهامی زد. هر بازیکنی بیشترین انگیزه را در مقابل تیم سابقش دارد. عملکرد رشید هم تا قبل از  دقیقه ۴۲ مشخص است. یک تک‌به‌تک استثنایی را از شهریار مغانلو، بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران و آقای گل لیگ برتر گرفت. چرا به این موضوع اشاره نمی‌کنند؟

منبع خبر ورزشی

انتهای پیام/