احتمال تمدید حکم سرپرستی فدراسیون کشتی تا خرداد ماه

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اواخر سال گذشته بود که ۲۱ مدعی احراز پست ریاست فدراسیون کشتی طی مهلت ۱۰ روزه کاری، رسماً با حضور در دبیرخانه فدراسیون کشتی ثبت‌نام کردند. این در حالی است که وزارت ورزش و مراجع ذیصلاح باید طی ۴۵ روز بعد از پایان مهلت ثبت نام در خصوص تأیید صلاحیت کاندیداها وارد عمل شوند و در نهایت اسامی نفرات واجد شرایط را معرفی کنند.

دوره ۶ ماهه سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی روز ۱۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و اگر وزارت ورزش قصد برگزاری مجمع را در همین ایام داشته باشد باید خیلی زودتر در خصوص اعلام زمان برپایی مجمع اقدام کند.

از سوی دیگر کاروان کشتی ایران هم باید طی روزهای ۳ تا ۸ اردیبهشت ماه در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان برود که مطمئناً اگر قرار بر برگزاری مجمع عمومی باشد، متولیان وزارت ورزش و حتی فدراسیون نشین‌ها ترجیح می‌دهند این اتفاق بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا رخ دهد.

با این وجود از گوشه و کنار خبر می‌رسد وزارت ورزش فعلاً قصد برگزاری مجمع در این مقطع زمانی (اواسط اردیبهشت ماه) را ندارد، چراکه بلافاصله ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد و طبیعتاً برگزاری مجمع هم یک ماه به تعویق می‌افتد. حال با توجه به این موضوع هیچ بعید نیست حکم سرپرستی حمید بنی تمیم هم از روز ۱۵ اردیبهشت ماه برای یک یا دو ماه دیگر تمدید شود تا اعضای مجمع عمومی فدراسیون هم بتوانند بعد از ماه مبارک رمضان به انتخاب رئیس جدید فدراسیون اقدام کنند.

یکی از مسائلی که این احتمال را قوت می بخشد، عدم وجود رویدادهای مهم داخلی و خارجی در تقویم فدراسیون کشتی از اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه است. مطمئناً همین وقفه در برنامه‌های داخلی و خارجی فدراسیون کشتی می‌تواند زمان خوبی برای ادامه سرپرستی بنی تمیم برای برگزاری مجمع تا اواخر خرداد ماه باشد.

منبع: مهر