احتمال جایگزینی سرمربی قطر علیرغم کسب عنوان قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جام ملت های آسیا 2019 به پایان رسید و قطر با شکست تیم پرافتخار ژاپن و کسب عنوان قهرمانی تاریخ ساز شد. با وجود این، خبرهایی شنیده می شود مبنی بر این که فلیکس سانچز ممکن است شغلش را در قطر از دست بدهد و در آینده نزدیک با یک سرمربی دیگر جایگزین شود. شایعات حاکی از آن است که با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 ، احتمال برکناری سانچز و به کار گرفتن یک نام بزرگ تر و پرافتخارتر وجود دارد.

قطر میزبان جام جهانی 2022 خواهد بود و اکنون که تیم ملی این کشور جام ملت های آسیا را فتح کرده در تلاش است خود را به بالاترین حد آمادگی برای رقابت در تورنمنتی بزرگتر یعنی جام جهانی برساند.

برخی معتقدند سانچز نقشی کلیدی در قهرمانی قطر داشته و حفظ او یک اولویت است؛ اما سانچز در خصوص اخبار و تردیدهای مربوط به ادامه حضورش در تیم قطر اظهار کرده نگران از دست دادن شغلش نیست:

“از این که سرمربی تیم ملی قطر هستم به خود می بالم. ما تاریخ ساز شدیم. باید بگویم که من فقط به امروز فکر می کنم. همیشه اخباری در خصوص این شخص و آن شخص وجود دارد اما من بر روی کار خود تمرکز می کنم و هیچ گونه نگرانی درباره جام جهانی ندارم. جام جهانی در سال 2022 انجام خواهد شد، حال آن که هیچکس از دو هفته بعد خبر ندارد.

گفته می شود آرسن ونگر به عنوان یکی از جانشین های احتمالی سانچز در نظر گرفته شده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت