احتمال خروج دمبله از بارسلونا؛ لیورپول مشتری جدید عثمان

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ عثمان دمبله با قراردادی پر سر و صدا به ارزش 40+105 میلیون یورو، از بروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست. به نظر می‌رسد که تنها بعد از دو سال، این انتقال جنجالی به پایان خود رسیده است.

نشریه As اسپانیا خبر از علاقه یورگن کلوپ به جذب ستاره سابق بروسیا دورتموند و بازیکن بی‌فروغ حالای بارسلونا دارد. این رسانه مدعی شده لیورپول حتی درخواست رسمی برای جذب دمبله ارائه داده است. بارسلونا برای وینگر 22 ساله خود و قراردادی که تا 2022 اعتبار دارد، حداقل 105 میلیون یورو می‌خواهد. یعنی همان هزینه اصلی (به جز پاداش‌ها) انتقال او از دورتموند به بارسلونا.

دورتموند از حداکثر 40 میلیون یورو پاداش، 20 میلیون را دریافت کرده است. همچنین درصورت خروج دمبله از بارسلونا، 17 میلیون دیگر نیز به دورتموند خواهد رسید.

بارسلونا نیز خواهان فروش دمبله است چرا که با وجود آنتوان گریزمان و احتمال بازگشت نیمار دیگر جایی برای او نخواهد بود. همچنین دمبله می‌تواند بخشی از پروژه جذب نیمار هم باشد. توماس توخل، سرمربی سابق دمبله بی‌میل به این بازیکن نیست و شاید بتواند دوباره این بازیکن جوان را به اوج برساند؛ این بار در کشور خودش و باشگاه پاری سن ژرمن.

خبرنگار: سامان خدایی