اخبار نقل و انتقالات | طارمی و اخباری بزودی پرسپولیسی خواهند شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسید و تیم‌ها قبل از آغاز جام ملت های آسیا به دنبال تقویت تیمی خود هستند. یکی از این تیم ها پرسپولیس است که با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی، عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشت.

سوژه اصلی اما بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس است که این روزها نقل محافل ورزشی است. بازگشت طارمی به پرسپولیس با واکنش قالبا منفی هوادارها در فضای مجازی رو به رو شده و اکثرا تمایل به حضور دوباره اقای گل سابق ایران ندارند.

برانکو امروز در گفت وگو با خبرنگاران بازگشت طارمی را اصلا تکذیب نکرد و حتی اعلام کرد ناراحتی از این بازیکن ندارد:« شما از کدام مشکلات حرف می زنید؟ طارمی به میل خودش رفت و هیچ کس بیرونش نکرد. کتبا نوشت که نمی خواهم در ایران باشم. بله، اشتباه کرد. با دو تا باشگاه قرارداد بست. هم باشگاه و هم خودش جریمه شد. زندگی اما ادامه دارد. تجربه بد و خوب برای او و باشگاه بود. باشگاه های اروپایی نیز این شرایط را به خاطر بی نظمی مالی تجربه می کنند. آنها نیز بازیکنانی می گیرند که نباید جذب کنند. به خاطر پسر زیدان رئال را مجازات کردند».

اما منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که نظر برانکو به بازگشت طارمی کاملا مثبت است و اقای گل سابق ایران با قراردادی سه ساله به پرسپولیس خواهد پیوست. خبر دیگر اینکه محمدرضا اخباری دروازه بان سابق تراکتورسازی و سایپا از نیم فصل بازیکن پرسپولیس خواهد شد و با این تفاسیر علیرضا بیرانوند نیز از این تیم رفتنی است. باید دید این خبر چه زمانی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و شاهد تغییرات بزرگی در تیم پرسپولیس خواهیم بود.