اختصاصی | برانکو در آب‌نمک فدراسیون فوتبال؛ گزینه موازی دیگری هم مطرح شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران این روزها حال و هوای خوبی ندارد و فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از فسخ قرداد با ویلموتس بلژیکی خبر داد؛ ماجرایی که حالا به صورت علنی تایید شده که این مربی پیش از بازی با عراق قراردادش را فسخ کرده بود اما فدراسیون تمایل به انتشار آن نداشت.

مهدی تاج وقتی متوجه شد که ویلموتس پیش از بازی با عراق قراردادش را فسخ کرده به تکاپو افتاد تا حتی طلب این مربی را تا پایان فروردین ماه پرداخت کند بلکه او حاضر شود بار دیگر به ایران بازگردد. ویلموتس اما باوجود فسخ یک طرفه به دلیل عدم تعهدات مالی فدراسیون فوتبال با تیم ملی به اردن رفت و روی نیمکت ایران نشست اما دیگر حاضر نشد با تیم ملی به ایران بازگردد. با این حال او قراردادش را فسخ کرد و حالا فدراسیون به دنبال جاشین او است. نام برانکو از مدت ها قبل برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده بود و رضا چلنگر دوست صمیمی برانکو نیز گفته بود در صورت پیشنهاد سه ساله فدراسیون فوتبال به برانکو، او این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.

حالا به نقل از یک منبع آگاه خبر رسیده که فدراسیون فوتبال خیالش از برانکو راحت است که می‌تواند او را با پیشنهاد سه ساله به خدمت بگیرد. به همین دلیل شانسش را برای مذاکره با مربیان دیگر و قابل دسترس امتحان می‌کند. این منبع آگاه می گوید فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد و قامت افتخارات و تجربه و شناخت برانکو از فوتبال ایران است.

این مربی می‌تواند یا زلاتکو کرانچار و یا مصطفی دنیزلی سرمربی فعلی تراکتور باشد که هر دو شناخت کافی از ایران دارند و هر دو نیز حاضرند پیشنهاد شش ماهه هدایت تیم ملی ایران را بپذیرند. دنیزلی که در چهار مسابقه اخیر با تراکتور سه شکست پیاپی و یک تساوی را تجربه کرده بعید نیست با زنوزی به توافق برسد که بعد از فسخ به تیم ملی ایران برود.

اتفاقی که شاید برای تراکتور چندان خوشایند نباشد اما برای زنوزی ثابت شده که او می تواند مربیان نام آشنای دیگری را به تبریز ببرد.

باید دید در پایان هفته بعد نام سرمربی ایران توسط فدراسیون فوتبال رسانه ای خواهد شد یا خیر.