برانکو به تیم ملی نزدیک‌تر شد و یحیی گل‌محمدی دور!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم ملی ایران بعد از فسخ یکطرفه قرارداد ویلموتس هنوز سرمربی خود را نشناخته و درواقع بازیکنان تیم ملی ایران به حال خود رها شده‌اند؛ نه خبری از اردو تدارکاتی است و نه خبری از بازی های دوستانه که تیم ملی را پیش از آغاز دور برگشت رقابت های انتخابی جام جهانی آماده کند.

در این میان اما ویلموتس با انتشار عکسی در صفحه توییتر خود نشان داد که روزهای خوبی را در کتار خانواده می گذراند؛ دقیقا برعکس روزهایی که فدراسیون فوتبال با مدیریت مهدی تاج سپری می کند. فدراسیون بیش از دو ماه است که در انتخاب و معرفی سرمربی جانشین ویلموتس عاجز است و درواقع مذاکرات مقدماتی با چند گزینه را به مداکرات نهایی تبدیل نکرده است.

وحید هاشمیان اولین گزینه ای بود که می توانست به عنوان جانشین ویلموتس معرفی شود اما بازیکن سابق بوخوم اعلام کرد به هیچ وجه به عنوان مربی موقت در تیم ملی کار نخواهد کرد؛ همچنین یحیی گل محمدی نیز از بین گزینه های فدراسیون فوتبال به دلیل مشابه با هاشمیان کنار رفت.

برانکو اما بازهم با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود با سفیر ایران در زاگرب شایعات مذاکرات نهایی با خودش را برای هدایت تیم ملی ایران قوت بخشید. برانکو البته بخشی از مصاحبه‌ها از سوی خودش را ساختگی خواند و باید دید در پایان هفته بعد آیا سرمربی جدید ایران معرفی می شود یا خیر.