اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس بالا گرفت

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر حواشی زیادی شده است و قرار است بزودی مدیرعامل جدید را انتخاب کنند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،بعد از استفعای محمد حسن انصاری فرد از سمت مدیرعاملی پرسپولیس مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد تا امور اجرایی باشگاه را بردست بگیرد و این تغییر مدیریتی باعث شد که تغییرات زیادی در بدنه باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد و برخی افراد جدید به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شدند.

مهدی محمد نبی از پرسپولیس جدا شد

هیات مدیره پرسپولیس بعد از استفعای ایرج عرب یک جای خالی داشت ولی با انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال نبی باید از سمت خود در پرسپولیس استفعا می داد تا مشکلی برای پذیرش سمت جدید نداشته باشد.در حال حاضر هیات مدیره پرسپولیس با سه عضو درحال انجام کار های باشگاه پرسپولیس هستند.

انتخاب مدیرعامل جدید در دستور کار هیات مدیره پرسپولیس

بعد از استفعای محمد حسن انصاری فرد از سمت مدیرعاملی پرسپولیس نام های زیادی به عنوان جایگزین وی اعلام شد که در نهایت دو گزینه نهایی برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب شده است.

مهرداد هاشمی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که عضو هیات مدیره پرسپولیس نیز است جز گزینه های مدیرعاملی است ولی گفته می شود هاشمی با توجه به شرایط سخت باشگاه تمایل زیادی برای حضور در سمت مدیرعاملی ندارد اما روز گذشته با انتشار پستی در فضای مجازی آمادگی خود را برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام کرد ولی گویا رییس هیات مدیره پرسپولیس با انتخاب وی موافق نیست.

مهدی رسول پناه سرپرست و رییس هیات مدیره پرسپولیس این روز ها به دنبال مدیرعاملی پرسپولیس است و گفته می شود که اگر وزیر ورزش با حضور وی موافقت نکند او از پرسپولیس می رود و گویا موافق حضور مهرداد هاشمی در پرسپولیس نیست و سودای مدیرعاملی در سر دارد.

رفیق دیروز رقیب امروز

مهرداد هاشمی هر روز همانند مهدی رسول پناه به باشگاه پرسپولیس می رود و در جریان تمامی امور باشگاه قرار می گیرند با این حال اختلاف بین رسول پناه و هاشمی دو عضو هیات مدیره پرسپولیس بالا گرفته است و احتمالا با انتخاب مدیرعامل جدید یکی از این دو نفر از پرسپولیس جدا می شود.