ادامه درخشش کرمانشاهی ها در لیگ آزادگان

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران میزبان صنعت نفت آبادان بود که در این دیدار خانگی توانست با برتری ۲ بر صفر به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که در یکی از مهمترین این دیدارها تیم بعثت کرمانشاه عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان صنعت نفت آبادان بود که از سه بازی قبلی خود صاحب ۲ پیروزی و یک مساوی بود.

در این دیدار حساس از یک سو بعثت کرمانشاه به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این فصل و در یک دیدار خانگی بود و از سوی دیگر نفت آبادان نیز به دنبال پیروزی و رسیدن به تیم های مدعی در صدر جدول بود.

بازی با حملات تیم بعثت آغاز و بازیکنان این تیم توانستند در یک صحنه غافلگیرکننده مدافعان تیم صنعت نفت را فریب داده و توسط عارف سیفی در دقیقه چهارم بازی به یک گل زودهنگام دست پیدا کنند.

با دریافت این گل بازیکنان تیم میهمان هجوم همه جانبه ای را به سمت دروازه بعثت آغاز کردند که همه تلاش های آنها به در بسته خورد و نیمه اول با همین یک گل به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم این صنعت نفت بود که با اندیشه ای کاملا تهاجمی پا به میدان گذاشته و حملات بیشماری را روی دروازه بعثت طرح ریزی کرد ولی این حملات با بی دقتی مهاجمان این تیم ثمری برای این تیم نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۴ و پس از یک ضد حمله از سوی بازیکنان بعثت، مهاجم این تیم در محوطه جریمه با خطای مدافع نفت آبادان سرنگون شد و داور بازی نقطه پنالتی را برای تیم میهمان نشان داد.

مجتبی ممشلی بازیکن تیم بعثت به زیبایی این ضربه پنالتی را به ثمر رساند تا تیم میزبان با ۲ گل از حریف خود پیشی بگیرد.

این بازی پربرخورد که هفت کارت زرد برای بازیکنان دو تیم به همراه داشت در نهایت با همین ۲ گل به نفع تیم بعثت کرمانشاه به پایان رسید تا این تیم با این برد ارزشمند صاحب دومین پیروزی خود از چهار دیدار شده و با هفت امتیاز گوشه چشمی به صدر جدول داشته باشد.