ادعای رسانه فرانسوی؛ پاری سن ژرمن برای جایگزینی توخل به دنبال پپ گواردیولا

با نزدیک شدن به زمان اتمام قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی، در رسانه‌های اروپایی شایعات جدیدی پیرامون آینده این سرمربی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، رسانه فرانسوی Le10 sport، مدعی شده که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در اندیشه حضور پپ گواردیولا در پاریس هستند. قرارداد کنونی پپ گواردیولا با منچسترسیتی تا تابستان 2021 اعتبار دارد. نزدیک شدن به این زمان، باعث شده تا هم شایعات درخصوص گواردیولا افزایش پیدا کند و هم باشگاه‌هایی به دنبال جذب او باشند. پیش‌تر اخباری مبنی بر احتمال بازگشت او به بایرن مونیخ یا بارسلونا منتشر شد، حال نام پاری سن ژرمن نیز در کنار این سرمربی شنیده می‌شود.

قرارداد توماس توخل با پاری سن ژرمن نیز تا تابستان 2021 اعتبار دارد. این سرمربی آلمانی یک فصل پس از قطع همکاری با بروسیا دورتموند به فرانسه رفت تا قهرمانی لوشامپیونه با پاری سن ژرمن را تجربه کند. اما فتح لیگ قهرمانان اروپا، رویا و هدف همیشگی مدیران باشگاه پاری سن ژرمن بوده است. ناصر الخلیفی، مدیر قطری باشگاه هزینه زیادی برای رسیدن به این عنوان صرف کرده است؛ از خرید ستاره‌های نجومی تا مدرن‌ترین امکانات. عدم فتح لیگ قهرمانان توسط توماس توخل، می‌تواند پایانی بر حضور این سرمربی در پاری سن ژرمن باشد.

پیش‌تر نیز اخباری حاکی از علاقه ناصر الخلیفی به حضور گواردیولا در پاری سن ژرمن شنیده می‌شد. همچنین نام مکس الگری، سرمربی پیشین باشگاه یوونتوس نیز به عنوان گزینه جانشینی توماس توخل در پاری سن ژرمن مطرح است.