ادعای سرپرست باشگاه استقلال: از غرامت سنگین فرار کردیم/ عامل انتشار قرارداد استراماچونی را معرفی میکنیم/ طبق مصوبه قبلی فرهاد مجیدی را انتخاب کردیم

سرپرست باشگاه استقلال اظهار کرد: خلف وعده استراماچونی از نظر مالی به نفع باشگاه شد و از پرداخت غرامت سنگین نجات پیدا کردیم.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست استقلال در مصاحبه ای تلفنی درباره تصمیمات هیئت مدیره در جلسه پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه اظهار داشت:

این که استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه ای و با وجود حضور وکیلش و هماهنگی های تلفنی مدیر برنامه هایش عنوان کرد که هیچ مذاکره ای انجام نشده بسیار جای تعجب دارد و من بعد از شنیدن این حرف بسیار شوکه شدم! من نمی دانم او با چه نیتی این مطلب را عنوان کرده است.

در یکی از بند های قرارداد وی اظهار داشت که 470 هزار یورو طلبکار است و ما پذیرفتیم که 150 هزار یورو را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در دو قسط طی دو ماه به ایشان پرداخت کنیم. این رفتار بسیار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی بود.

ما همه تلاشمان را انجام دادیم و باشگاه هر خواسته ای که ایشان داشت پذیرفتیم و اثبات حرف های ما اسنادی است که بعدا می توانیم منتشر کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا منتشر شدن قرارداد استراماچونی به روند مذاکرات ضربه زد، گفت:

قرارداد منتشر شد و کار قشنگی نبود. ما نسبت به این موضوع حتما اقدام خواهیم کرد و این قرار داد را چند جا داشتند. نمی دانم چه کسی آن را منتشر کرد چون هنوز به باشگاه مراجعه نکردم ولی از شنبه صبح در دستور کار من هست که این شخص را پیدا کنم و با وی برخورد شود. این قرارداد چند جا ارسال شده بود و باید ببینیم که از کجا و چگونه بدست رسانه ها رسیده است. در خصوص عکس بلیت هایی که از صفحه نمایشگر گرفته شده بود، دکتر خطیر عکس بلیت ها را به من نشان داد که بسیار من را ناراحت کرد و من نمی دانم که آن شخص از داخل باشگاه بوده یا خیر.

وی درباره اینکه آیا فسخ قرارداد استراماچونی می تواند برای باشگاه هزینه در بر داشته باشد گفت:

طبق اسناد و مدارک بدست آمده در روز های اخیر و طی این سفری که رفتیم، دست ما را به شدت پر کرد که ایشان خودش خواستار این است که دیگر به استقلال بازنگردد و خلف وعده ایشان از نظر مالی به نفع باشگاه شد و رفتن ما به این سفر باعث شد باشگاه از یک پرداخت سنگین نجات پیدا کند.

وی پیرامون این سوال که چه کسی سرمربی تیم شده است گفت؟

ساعاتی قبل آقای فرهاد مجیدی با کثریت آرا به عنوان سرمربی باشگاه استقلال معرفی شد.

موافقت شده که مدت قرار داد ایشان یک سال و نیم باشد و آقای نامجو مطلق به عنوان دستیار ایشان انتخاب شد، فرشاد ماجدی در کنار ایشان نخواهد بود و یک مربی بدنساز اسپانیایی در کنار تیم خواهد بود.

خلیل زاده درباره اعضای هیئت مدیره و معاونین استقلال گفت:

من امروز خدمت آقای وزیر بودم و تا این لحظه استعفای فتح الله زاده و ماجدی پذیرفته نشده و آقایان فتح الله زاده، منزوی، ماجدی و فتحی عضو هیئت مدیره هستند.

در هفته آینده یک یا دو تا از معاونین باشگاه منصوب خواهند شد.

نظر دوستان بر این بود که تا پایان فصل به عنوان سرپرست باقی بمانم و انشاالله هرچه خدا بخواهد همان می شود.