ادعای عجیب یک خبرنگار ایتالیایی نسبت به مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، تیم استقلال سرانجام سرمربی خود را شناخت و بعد از به بن بست رسیدن مذاکرات با استراماچونی، فرهاد مجیدی را سرانجام به عنوان مربی خود شناختند.

مجیدی که هشتم دی ماه یعنی 4 روز پیش برای گذراندن دوره ای روانشناسی فوتبال به فرانسه رفته بود بعد از گذشت دو روز خیلی زود به ایران بازگشت. این بازگشت همزمان با مذاکرات مقامات استقلال با وکیل استراماچونی در دوحه بود که این شائبه را ایجاد کرد مذاکرات با وکلای استرا به بن بست خورده و به صورت همزمان قرار است با مجیدی به توافق برسند.

این در شرایطی است که نیکولو اسکیرا خبرنگار گازتا دلو اسپورت توئیتی جنجالی را منتشر کرده و نوشت: «باشگاه استقلال با جیانی دِبیازی برای جانشینی استراماچونی مذاکره کرده بود و خلیل‌زاده و علی خطیر پیشنهاد قراردادی تا سال ۲۰۲۱ با دستمزد ۱.۵ میلیون یورو را ارائه کرده بودند و این سرمربی آماده پرواز به ایران بود اما مسعود سلطانی‌‌فر (وزیر ورزش) موافق این موضوع نبود و ترجیح داد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود.»

حال باید دید ایا وزارت ورزش نسبت به این توییت و ادعا واکنشی نشان می دهد یا خیر. البته که بعید بنظر می رسد مسعود سلطانی فر تا این حد دقیق نسبت به مربیان خارجی شناخت داشته باشد که به صورت علنی مخالفتش را اعلام کند.