ارتقاء جایگاه فوتبال قزوین را با جان و دل دنبال می کنم

قزوین- سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین گفت: نقد منصفانه را می پذیریم و با جان و دل برای تقویت جایگاه و ارتقاء فوتبال قزوین تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه لحظه :

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت: از برخی کم لطفی ها و نامهربانی ها گله مند و معتقد است برخی در جریان سختی کار و مشکلات تیم داری نیستند و تنها هنر این عده فقط حرف زدن و ایراد گرفتن است.

سرمربی کاسپین در خصوص عملکرد این تیم در نیم فصل اول فوتبال کشور بیان کرد: واقعیت این است که نتایج تیم ما به هیچ وجه رضایت بخش نیست ولی باید قبول کرد در همه بازیها کاسپین مقابل حریفانش تیم برتر میدان بوده و اگر بخت با ما یار بود امروز نتایج بهتری نصیب کاسپین می شد.

وی در ادامه گفت: در بیشتر بازیها بازیکنان ما خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه به صورت کامل اجرا کردند، ولی مشکل این بود که اغلب بازیهای ما به شدت تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار داشت و به ضرر ما بود و در چند بازی مانند مقاومت و کامیاران، داوران از پنالتی های ما براحتی چشم پوشی کردند که این موضوع و اشتباهات داوری امتیازات زیادی را از ما گرفت.

دقیقی با بیان اینکه جایگاه کاسپین باید در بالای جدول باشد اظهارداشت: وظیفه داور اجرای دقیق قوانین در زمین مسابقه استا و متاسفانه زحمات تیم‌ها با اشتباهات داوری هدر می‌رود و داوران هر بلایی خواستند سر تیم ما آوردند ولی ما تاکنون اعتراض نکرده ایم و هیچ شکایتی نسبت به این موضوع نداشتیم.

سرمربی کاسپین در مورد آینده این تیم یادآورشد: با توجه به مشکلات موجود ما در ردیف آخرین تیم‌هایی بودیم که بسته شدیم و شرایط ما برای جذب بازیکن بسیار سخت بود، با این حال در حد توان مهره‌های خوبی گرفتیم ولی این تیم نیاز به زمان دارد و ما باید نقاط ضعف‌مان را برای نیم فصل دوم برطرف کنیم.

دقیقی با گلایه از برخی اظهار نظرها در خصوص نتایج کاسپین گفت: نقد منصفانه را می پذیریم و مسئولیت شکست و نتایج را می پدیرم و در این رابطه در هر زمان در این خصوص پاسخگو هستیم، ولی بایدقبول کرد با شرایط فعلی، تامین هزینه های تیم داری بسیار سخت و طاقت فرساست که به تنهایی بار این مسئولیت را بدوش می کشیم و هر کسی که مدعی است توانایی اداره و تامین منابع مالی تیم کاسپین را دارد این گوی و این میدان، ما حاضریم کنار بکشیم تا کسانی که توانایی بهتر و بیشتریی دارند مسئولیت را قبول کنند.

سرمربی کاسپین با بیان اینکه بخاطر کمک به فوتبال قزوین از بسیاری از فرصت ها چشم پوشی کرده تصریح کرد: از روزی که پا به این عرصه گذاشتم با تمام وجود برای هدفی که دارم تلاش کردم و برای اعتلای فوتبال قزوین منصب ها و پیشنهادهای فوتبالی و مدیریتی را نادیده گرفتم و امروز از راهی که پیش گرفتم پشیمان و نادم نیستم چرا که تلاش برای سربلندی و سلامتی جوانان شهرم ارزشی صد چندان برای من دارد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، با تاکید بر اهمیت ایجاد امید در جامعه در عرصه های مختلف بیان کرد: فراموش نکنیم در  روزهایی که جامعه مملو از خبرهای ناامیدکننده و بحران اقتصادی است، ورزش به ویژه فوتبال برای تقویت امید و تزریق روحیه به جامعه نقشی کلیدی دارد و بها دادن به فوتبال و سعی برای حل مشکلات تیم‌ها، می‌تواند به راحتی هیجان و امید را به مردم شهرها و جوانان این سرزمین هدیه کند.

منبع :مهر