ارلینگ هولاند وارد دورتموند شد؛ مذاکرات باشگاه آلمانی برای جذب پدیده این فصل اروپا

با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 و حذف ردبول سالزبورگ، تلاش باشگاه‌های اروپایی برای جذب ارلینگ هولاند وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ انتظار می‌رود که به زودی شاهد جدایی ارلینگ هولاند از ردبول سالزبورگ باشیم. در حاشیه دیدار ردبول سالزبورگ و لیورپول، نمایندگان و استعدادیاب‎‌های 40 باشگاه اروپایی برای تماشای بازی هولاند در ورزشگاه حضور داشتند. هولاند در این بازی موفق به گلزنی نشد، اما این مسئله چیزی از تمایل باشگاه‌های بزرگ برای جذب او کم نکرد. یکی دیگر از مسائلی که باعث شد او مشتریان بیشتری پیدا کند، افشاگری نشریه بیلد از مبلغ فسخ قرارداد او بود.

همانطور که پیش‌تر در لحظه خواندید، بروسیا دورتموند از جدی‌ترین مشتریان ارلینگ هولاند محسوب می‌شود. بروسن‌ها تنها یک مهاجم تخصصی یعنی پاکو آلکاسر را در ترکیب خود دارند. با مصدومیت آلکاسر و غیبت او در بسیاری هفته‌های فصل جاری، دورتموند دچار مشکلات زیادی شد. از همین روی زرد و مشکی‌ها نیاز مبرم به جذب مهاجم در پنجره نقل و انتقالاتی ماه آینده (ژانویه) دارند.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه اعلام کرده‌اند که ارلینگ هولاند امروز (پنج‌شنبه) وارد شهر دورتموند شده است. کارمندان باشگاه دورتموند از او در فرودگاه استقبال کرده‌اند. همچنین این رسانه‌ها خبر از انجام مذاکرات در روز جمعه یعنی فردا داده‌اند.

باید دید که در روزهای آتی، بروسیا دورتموند موفق به جذب یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی فصل جاری فوتبال اروپا می‌شود؟