از اخراج مورینیو ناراحت شدم

هافبک تیم رم ایتالیا می‌گوید وقتی در فوتبال چیزی خوب پیش نمی‌رود مربی بهای آن را می‌پردازد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم در دومین تجربه مربیگری دانیله ده‌روسی، روی نیمکت گرگ‌ها در سری‌ آ مقابل سالرنیتانا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست دهد.

دیبالا و پلگرینی در این بازی گل‌های شاگردان ده‌روسی را به ثمر رساندند تا رم با ۳۵ امتیاز موقتا در جایگاه پنجم قرار بگیرد و منتظر نتایج سایر رقبایش باشد. این دومین پیروزی ده‌روسی در سری‌ آ با نتیجه مشابه ۲ بر یک است و آن‌ها در بازی قبلی هم هلاس ورونا را با همین نتیجه شکست دادند.

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم بعد از این دیدار گفت: من همان کاری را که بعد از بازی ورونا گفته بودم، به آنها گفتم، یعنی اگر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم، هیچ شوتی به سمت دروازه ما زده نخواهد شد و می‌توانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به همین خاطر توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. از ابتدا بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی نیز برای گلزنی داشتیم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم و در بازی‌های بعدی نیز به همین منوال ادامه دهیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش نیز افزود: در فوتبال شما می‌توانید در مورد سیستم‌ها و تاکتیک‌ها صحبت کنید، اما واقعیت این است که همه چیز در مورد بازیکنان تعیین می‌شود. زمانی که شما توپ را در اختیار دارید باید بدانید قرار است چکار کنید و زمانی که تیم دیگر توپ را در اختیار دارد نیز باید آماده باشید. در نهایت فوتبال فقط همین است، بقیه‌اش فلسفه است. من باید بازیکنان  را آماده کنم.

از اخراج مورینیو ناراحت شدیم

برایان کریستانته هافبک رم اعتراف کرد که از اخراج ژوزه مورینیو از هدایت این تیم ناراحت شده است. کریستانته، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از پیروزی مقابل سالرنیتانا گفت: رفتن مورینیو از تیم غم انگیز است. ما در دو سال و نیم گذشته رابطه خوبی با مورینیو داشتیم و به قهرمانی نیز رسیدیم. فوتبال این‌گونه است، وقتی همه چیز خوب پیش نمی‌رود، این مربی است که بهای آن را می‌پردازد. حالا ما ده‌روسی را داریم و باید همه چیزمان را برای او و رم بگذاریم.

او در مورد دنیله ده‌روسی نیز گفت: ایده‌های او به ما نشان داده است که او مربی خوبی است. کسب دو پیروزی متوالی مهم بود. ما الان عصر جدیدی در رم شروع کرده‌ایم و امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان در این فصل ادامه پیدا کند. همه ما خوب کار می‌کنیم و با گذشت زمان نتایج نشان خواهد داد چقدر آماده هستیم.

انتهای پیام/