از اولتیماتوم به سرمربی تا هو شدن تیم در اجلاس سالیانه؛ وضعیت آشفته دورتموند

دیدار مقابل بارسلونا در چارچوب هفته پنجم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰، آخرین فرصت برای لوسین فاوره، سرمربی بروسیا دورتموند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ باشگاه بروسیا دورتموند در شرایط بحرانی به سر می‌برد. حاصل کار این تیم از سه بازی اخیر، پیروزی مقابل اینتر، شکست سنگین از بایرن مونیخ و تساوی با پادربورن بوده است. مشکل کار آنجاست که زرد و مشکی‌ها در این سه بازی ۹ گل دریافت کرده‌اند! همچنین در بازی با اینتر و پادربورن از رقبای خود در خانه با دو و سه گل عقب افتادند. دورتموند شکست دو بر صفر مقابل اینتر را با برتری ۳-۲ جبران کرد. همچنین باخت ۳-۰ از پادربورن در نیمه اول را با زدن سه گل در نیمه دوم به تساوی کشاند. اما همراه شدن این نتایج با شکست تحقیر آمیز ۴-۰ مقابل بایرن، شرایط تیم را بحرانی کرده است.

از همین روی نشریات در آلمان گزارش می‌دهند که دیدار چهارشنبه شب مقابل بارسلونا، آخرین فرصت برای لوسین فاوره خواهد بود. دورتموند برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیازمند نتایج مناسب در دو دیدار پایانی خود مقابل بارسلونا و اسلاویاپراگ است. پس از دیدار مقابل پادربورن مدیران دورتموند به همراه مارکو رویس تشکیل جلسه دادند و به نظر می‌رسد ماحصل این جلسه اولتیماتوم به سرمربی سوئیسی تیم بوده است.

همچنین روز گذشته، اجلاس سالیانه باشگاه دورتموند با حضور مدیران، کارمندان، بازیکنان و هواداران تیم برگزار شد. نکته حاشیه‌ای جلسه آنجا بود که هنگام ورود اعضای تیم به نشست، اکثر هواداران با سوت ممتد و هو کشیدن اعتراض خود را نشان دادند. پیش‌تر هم رخ داده بود که بازیکنان دورتموند زمان کسب نتایج ضعیف در اجلاس سالیانه هو شوند، اما به ندرت شاهد این اتفاق بوده‌ایم. باید دید آیا واکنش مدیران دورتموند به یک اولتیماتوم خلاصه می‌شود؟