از این اتفاق درس بگیرید!

دستاوردهای آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی انتخاب مربی ایرانی یا خارجی برای تیم  ملی و محدود کردن گزینه‌ها بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، به نظر می‌رسد مهدی تاج پیش از برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه استراتژی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی را مشخص کرد. او گفت بر اساس نظر سنجی‌ها و کامنت‌هایی که به دست فدراسیون فوتبال رسیده است، بیشتر مردم موافق حضور مربی خارجی در تیم ملی هستند.

اعضای هیئت رئیسه هم در نشست بیشتر در مورد حضور مربی خارجی در تیم ملی حرف زدند. پیرامون گزینه‌ها هم صحبت شد و چند گزینه برای انتخاب نهایی مشخص شد.

بر اساس خبرهای رسیده از نشست اعضای هیئت رئیسه بیشتر این موضوع مطرح شد که بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و از آنجایی که در خارج از کشور با مربیان خارجی و سرشناس در حال کردن هستند، بهتر است در تیم ملی هم با یک مربی سرشناس رویارو شوند. در غیر اینصورت حرف شنوی نخواهند و این همان اتفاقی است که در زمان مربیگری اسکوچیچ اتفاق افتاد.

مهدی تاج بعد از اینکه دوباره به فدراسیون فوتبال برگشت اسکوچیچ را از کار برکنار کرد و کارلوس کی‌روش را دوباره به تهران آورد. بهانه او برای این جابجایی این بود که بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ حرف شنوی ندارند و مدیریت تیم ملی از دست اسکوچیچ خارج شده است.

بحث مربیگری امیر قلعه‌نویی هم در تیم ملی مطرح بود که این مربی از هدایت تیم ملی انصراف داده است و انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی به خاطر رفتاری که با باشگاه فولاد داشت، خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

انتهای پیام/